1. augusta 2014

Svadobné všeličo

Svadba je pre mňa niečo krásne a radostné, kde sa stretne rodina, blízky a známi a oslavujú lásku dvoch ľudí. Po nie veľmi radostnom roku s bolestnými stratami sa aj v našej rodine blíska na lepšie časy a je veľmi pravdepodobné, že budúci rok si trsneme na svadbe :) Dúfam, že svojou troškou prispejem aj ja pri zariaďovaní svadby. Snáď si Vierka, moja budúca švagriná niečo vyberie z mojho tvorenia. 


Viete, že ja som tvor tabuľkový a nápisový a vyrobila som aj zopár tabuliek ako svadobné rekvizity. Zopár sa ich predalo a jedna milá zákazníčka - nevestička mi poslala fotky. 






Tabuľky dokonca zaujali aj Sashe redakciu a istý čas boli na FB titulke, tešila som sa ako malé decko :)





Keďže fotky sú pri predaji dosť dôležité, tak som poprosila Veroniku, dobrú dušu, ktorú som objavila tiež na Sashe a poprosila som ju o pár záberov. Takto zachytila svadobnú atmosféru.








 ... a aby toho nebolo málo, na fotenie som použila aj detské posily. Natálku (inak štvorročnú) som obliekla do šatočiek, ktoré mala Lenka ako dvojročná na svadbe mojej sestranice. 






Je toho oveľa viac, čo som navyrábala na svadobnú notu, ale nechcem Vás zahltiť fotkami. Tak ak chcete, nakuknúť môžete tu.

Prajem Vám krásny piatok a pohodový víkend


6 komentárov:

  1. krásne Renka pozrela som si aj sashe je tam toho plno nádherná práca pekne dni E.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Reni krásne vecičky si vyrobila si šikulka a sú krásne nafotené.Maj sa krásne.
    Rena

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Reni, si šikulka a som rada, že sa ti na Sashe darí....len tak ďalej devečko.
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za návštevu na mojom blogu a krásny komentár.
Odkaz pre SPAM-merov: Všetky spamy budú z komentárov ihneď vymazané, využite svoj čas efektívnejšie !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...