21. januára 2015

make it with heart - hosťovanie

Každá z nás máme vlohy na niečo iné, jedna sa vie obracať v kuchyni, druhá sa kamoší s háčikom a ihlicami, ďalšia z Vás má pod palcom šijací stroj, skrátka sme šikovné žienky. Tie, ktoré sa odvážili ísť s kožou na trh a zdielať svoje výtvory s ostatnými, nám preukazujú veľkú službu. Lebo inšpirácie nie je nikdy dosť.


Jednou z odvážnych je aj Martinka, ktorá píše blog make it with heart. Oslovila ma s prosbou o hosťovanie a tu je zopár riadkov o nej.




"Volám sa Martina a keďže sa v mojom albume začali hromadiť fotky mojich výtvorov, rozhodla som sa o ne podeliť. Na mojom blogu nájdete príspevky najmä o tvorení a pečení. Tie patria, okrem iného,  k mojim "favourite hobbies" a venujem sa im vtedy, keď moja malá Šípková Ruženka spí. Môjmu srdcu je blízky škandinávsky dizajn, ktorým sa inšpirujem. Všetko čo robím, robím so srdcom, napokon tak sa volá aj môj blog Make it with heart."


Nenechajte sa zmiasť fotkami, Martinka je síce šikovná v pečení, ale rada aj šije a čo to aj zrenovovala. Ak sa Vám ochutnávka fotiek páči, smelo k nej "nakliknite".









4 komentáre:

  1. Díky za typ, ráda se mrknu a přeji hezký den, Renatko! Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Oh, Renata, I'm sure you make everything with heart! What a beautiful blog!
    All my best and happy days
    Elisabeth

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Renatko, už běžím nakouknout a Tobě přeji krásné dny! Jola

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Už aj nakuknem k Maťke , dík Reni

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za návštevu na mojom blogu a krásny komentár.
Odkaz pre SPAM-merov: Všetky spamy budú z komentárov ihneď vymazané, využite svoj čas efektívnejšie !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...