13. apríla 2012

Obývačkový "look"

Po všetkých hniezdach, zajacoch a sliepkach som to poňala jednoducho

a urobila zmenu v obývacej izbe.


Vo váze zostali brezové konáre. Na ne som prilepila listy a kvety z umelej kytice.
Je to taký kreatívny hybrid, listy z ruže a kvety orchidee.

Viac by sa mi síce páčili živé rozkvitnuté halúzky jablone, 
ale tu v meste si o nich môžem nechať zdať.




Knihy, nie sú staré, iba tak vyzerajú.


Svietnik, je tiež starý známy. Vajíčka som vymenila za bielu ružu
a v ráme obrázok vajíčok za úryvok z biblie.

Majte šťastný piatok 13-eho a želám Vám pekný víkend.

5 komentárov:

  1. Ahojček Reni, náhodou ten Tvoj hybrid je čarovný. Uži si pekný víkend ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Reni, krásne, jemne si to nazdobila. Veľmi príjemné pozeranie fotiek pre mňa. Krása. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Reni krásně jsi změnila aranžmá,moc to obýváčku sluší!A z toho,že u vás nekvetou jabloňe si nic nedělej,já bydlím na vesničce a u nás také ještě kvést nezačaly..Michaela

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Renatko,užila jsem si tu tebe pořádný díl romantiky. krásné fotky!
    Měj hezký víkend, pa Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásné milé, něžné fotky. Taková romantika - to je moje.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za návštevu na mojom blogu a krásny komentár.
Odkaz pre SPAM-merov: Všetky spamy budú z komentárov ihneď vymazané, využite svoj čas efektívnejšie !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...