16. apríla 2012

Vyspatá do fialova

Už dlhšie som nosila v hlave myšlienku nafotiť spálňu a
podeliť sa o radosť z farieb, ktoré som do nej vniesla.

Keď som bola pubertiačka, fialovú som nemala rada.
Myslela som si, že je to farba vhodná akurát tak pre babičky.
 (zvlášť moja starká ju má veľmi rada).

Ale časom, ako pribúdali roky, tak som zmenila názor na túto farbu.
Fialovú mám v spálni už niekoľko rokov a nemenila by som.
Spálňa je najmenšie izba v byte, ale zato je veľmi útulná. 


Všetko už má svoje miesto, na výmenu čakajú iba nočné stolíky.
Nad postelou je polica s obrázkami našich dvoch princezien
a nápis DREAM.






Vedľa postele sa ešte vošla detská postieľka.
Spinká v nej Natálka a hádam v nej ešte tak rok vydrží.


Mám rada bielu farbu, ale občas si treba aj trochu zarebelovať :)

Ďakujem Vám dievčatá za milé komentáre, ktoré ste mi poslali.
Majte sa krásne.

7 komentárov:

  1. Renatko krásná ložnice,já jsem dříve fialovou také nemusela a dnes je jedna z mých nejoblíbenějších a koukám,že máš stejný svícínek z KIKU:-)Michaela

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj Reny, ložnici máš opravdu krásnou a útulnou a fialová s bílou vypadá výborně. Jednou jsem někde četla, že fialová je barva moudrosti a že k ní člověk musí dospět. Tak možná proto ji máme většinou rádi až později.
    Hezký den
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Reni, krásna spálňa a tá fialová je ako baklažán. Ja mám tiež na posteliach tento prehoz z Ikey len v bledej béžovej farbe. Pekné fotky... A dnes so dostala balíček, som celá natešená je to krása. Ešte raz ďakujem. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc pěkná ložnice!Fialovou barvičku mám moc ráda:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj Reni, moc hezka loznice, mas vse krasne barevne sladene! Moc zdravim a preji pohodovy tyden, Monika.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nádhera---a fialová je také má favoritka :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Renatko, tam se musí zdá jen krásné sny!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za návštevu na mojom blogu a krásny komentár.
Odkaz pre SPAM-merov: Všetky spamy budú z komentárov ihneď vymazané, využite svoj čas efektívnejšie !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...