17. apríla 2012

Modrinec

Mám za sebou neslávny začiatok týždňa. 
V pondelok pri presune zo škôlky na tanečný krúžok som zmokla. 
Včera bolo hrozné počasie, keby som nemusela, nevystrčím ani nos.

Slnečných dní je u nás ako šafránu,
tak mám pre Vás aspoň malé voňavé potešenie.


Kytičku som dostala od svokry.
Na záhrade má krásny modrý koberec plný týchto kvetov.



Intenzívna vôňa modrinca je taká silná,
keby sa dala prenášať cez počítač, tak pošlem aj ku Vám domov.

V poslednom čase píšem iba o kvetoch, ale nemôžem si pomôcť.
Mám ich rada a na jar je všetko tak krásne rozkvitnuté.

2 komentáre:

Ďakujem za návštevu na mojom blogu a krásny komentár.
Odkaz pre SPAM-merov: Všetky spamy budú z komentárov ihneď vymazané, využite svoj čas efektívnejšie !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...