2. júla 2012

Víkendové hicovky/hitovky

V týchto horúčavách sa nedá robiť nič,
iba zaliezť dnu a trochu sa schladiť alebo sa ponoriť aspoň po krk do vody.

Cez víkend sme vyskúšali obidva varianty. Doobeda sme sa chladili vo vnútri.
Poobede, teda už skôr podvečer sme si odskočili na termálne kúpalisko do
Poľného Kesova a schadili sa v bazéne. Dokonca sme si užili aj kultúrny zážitok,
v nedeľu nám pri bazéne spieval Robo Kazík hitovky z Repete :)



Bol taký hic, že vonku sa nedalo existovať a tak som vyrobila iba
zopár drobností na zútulnenie. Materiál - vlastné zdroje na chalupe.

Drôtený poklop som pôvodne chcela urobiť na sádrovú sošku Panny Márie.
Ale vyrobila som ho väčší ako soška, a spolu to vyzeralo dosť čudne. 
Tak sa pod ním zatiaľ schováva pelargónia.



Venček s krušpánu - moja srdcovka, dlho som ho mala na zozname "Nezabudni urobiť".
Tento víkend som sa konečne k nemu dostala. 

Dúfam, že aj vy ste strávili krásny víkend.
S láskou

5 komentárov:

  1. Reni, v týchto dňoch sa ti nechce ani prstom pohnúť a to hlásia extrémne teplé leto. Krásne tvorenie.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Reni, závidím ti to chladenie sa vo vnútri. My máme celý byt orientovaný južne, takže ešte aj teraz pred polnocou máme vo vnútri 29 stupňov. K tomu čerešnička- plánovaná odstávka teplej vody tento týždeň :-) No tento týždeň asi žiadne aktivity okrem varenia u mňa nehrozia.
    Obal z pletiva je zasa raz jednoduchý a parádny nápad. Si v tom fakt jednička.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Reni, ty vždy vymyslíš niečo zaujímavé. Poklopy z pletiva, to by ma v živote nenapadlo. Krušpánový veniec mám tiež veľmi rada. Z času na čas tiež upletiem. Vyzerá jednoducho a luxusne zároveň.Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Renatko využití pletiva se mi moc líbí,ve spojení s květinami a bílou nádherně vynikne!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ten poklop si z praktických dôvodov asi pôjdem vyrobiť... kvôli mačke nemáme žiadne kvety no nedávno sme dostali neočakávane bonsaj, čo bol môj sen už od neviem kedy ...strašne mi je ľúto ho dať preč no neprestane ho cica obhrýzať :) toto vyzerá byť super riešenie

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za návštevu na mojom blogu a krásny komentár.
Odkaz pre SPAM-merov: Všetky spamy budú z komentárov ihneď vymazané, využite svoj čas efektívnejšie !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...