12. júla 2012

Vintage poklady

Letná kuchynka má svoje roky a múry už nie sú také pevné. Fasáda sa rozpadá a malovka opadáva. Dokonalá starinka, ale ten okenný rám. Lemovaný dokonalou drevorezbou s motívom kvetu.

Nádhera, len škoda, že sa oň roky nikto nestaral a drevo je v strašnom stave. 
Ak sa bude niekedy robiť prestavba, určite sa budem snažiť okno zachrániť. Bola by ho škoda.


Stolík je tiež chalupový nalezenec. Vrchná doska je otlčená, obitá a drevo je úplne zošednuté. 
V predu mal byť ešte šuflík, lenže ten som našla úplne prehnitý.
Stolík je teraz mojou vonkajšou pracovňou, slúži mi pri renováciách aj pri presádzaní kvetov.


Posielam Vám všetkým pozdrav z chalupy.
S láskou

7 komentárov:

  1. Ahojky Renátko,

    krásné kousky. Stoleček je úžasný, má svou patinu a hlavně duši. Okno určitě nevyhazuj a něco z něho vyrob.

    Krásný den. Eva

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásne fotky Reni! Pekné chalúpkovanie prajem.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Reni, zub času dal týmto veciam zabrať, napriek tomu pôsobia prirodzene krásne. Verím tomu, že sa o ne postaráš a teším sa na výsledok:)
    Pozdravujem z Oravy!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Renatko to je krása,přesně takové kousky miluji!Určitě okénko zachraň-stojí za to!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Reni, krásne kúsky. Ja by som ich len napustila proti červotočom, a nechala im vintáge vzhľad.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Renatka tá Vaša chalupa musí byť rozprávková, keď v nej máš toľko pokladov. Nádhera. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za návštevu na mojom blogu a krásny komentár.
Odkaz pre SPAM-merov: Všetky spamy budú z komentárov ihneď vymazané, využite svoj čas efektívnejšie !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...