19. apríla 2013

Obývacia izba / Living room

Rada si prezerám bývanie iných, vždy je sa čím inšpirovať. Naše bývanie nezostáva vždy dlho rovnaké, snažím sa robiť nejaké zmeny alebo iba pridať malé doplnky. Obývacia izba nebývala vždy takáto. Odvtedy ako máme chalupu, vymenili sme už knižnicu, pohovku a tiež koberec. Väčšinu pôvodného nábytku sme presťahovali práve na chalupu.


I love looking at other people's homes. My home does not stay same for a long time, I always try to makes some changes or just add little touches. Our living room does not look always like this. We replaced bookcase, sofa and carpet too since we bought the country cottage. Most of the old furniture we just moved there.




Jarné počasie mi urobilo radosť, tak som jar pustila aj k nám domov. Modro biele vankúše nahradili nové poťahy s kvetinovým motívom. Do rámov som dala botanické obrázky jarných kvetov a zavesila ich nad pohovku. Kúpila som ich v čase, keď som bola single. Už vtedy mi padli do oka.


Spring weather has made me happy, so I let go the spring to our home. Blue and white cushions were replaced by new upholstery with a floral motif. Botanical pictures of spring flowers that I bought at a time when I was single, I framed and hung above the sofa. Even back then they caught my eye.




Pri okne je jedálenský stôl a 
rannú kávu si vypijem vždy pozerajúc von z okna.


The dining table is situated near the window. 
I drink my morning cup of coffee looking out of window. 




Toto je miesto, kde trávim najviac času, blogovaním a tvorením.
Lampa veľmi nepasuje k ostatnému nábytku, ale bude nahradená novou, respektíve starou.


This is where I spend most of my time blogging and crafting.
The lamp does not fit to the rest of the furniture, will be replaced by a new, respectively by "old" one.




Veľmi sa mi páči rebrík v interiéri. Ale môj sen zostane ešte dlho nerealizovateľný (aj keď jeden rebrík už mám odložený), pretož prvá vec, ktorá by napadla moje deti, by bolo vyskúšať naň vyliezť :)

Dnes som si priniesla domov nádherný prútený košík, ktorý zatiaľ slúži ako úložný priestor na časopisy. Určite Vám ho čoskoro ukážem.


I really like the ladder in interior. I am afraid that my dream won't come true for a long time (even if I have one in storage house), because the first thing what would my children do, try climb on it :)

Today I brought home a beautiful wicker basket that is used as storage space for magazines. Definitely I will show you pictures of it soon.




Ďakujem, že ste si našli čas na návštevu.
Prajem Vám príjemný blížiaci sa víkend.


 Thank you for stopping by.
Wishing you pleasant weekend.

30 komentárov:

  1. Renatko moc se mi u vás líbí!Krásný víkend přeji Věra

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Rendi, tvůj obývák se mi moc líbí, jednoduchý, bílý ... Taky přemýšlím o nějaké změně a chci vyměnit nějaké kusy nábytku. Tak ať se ti tam krásně tvoří a bloguje pa Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Reni, tvůj obýváček je nádherný .... jednoduchý, čisťounký ..... s tou lampou to mám podobně, mám stejnou a vůbec se mi tam nehodí, ale už pracuju na jiné .... přeju ti krásný víkend, pa, pa Marki

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti za kompliment k obýváčku, lampa už melie z posledného, deti ju rozkývali a je dosť labilná, ešte navyše funguje už len malá lampička, takže naozaj hneď ako narazím na nejakú fešandu, tak táto ide z domu:) pekný víkend ti želám. Renata

      Odstrániť
  4. Reny, máte to doma moc hezké! Jak píší nade mnou, jednoduché, čisté... Příjemný den! Adriana

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Reni nádherné fotečky i bydlení :-)Obdivuji , že bílá je s dětmi stále bílá .-) My máme tuto sedačku v hnědé a béžové - káva s mlékem- a ta je tedy tak špinavá, že se stydím naní posadit návštěvu. a to tu děti defakto nejedí. Potah je praný. Na naši hnědou nesmí! :DMatka herodeska :-) Máš to doma moc pěkné a tvé fotky se moc krásně prohlíží :-) Měj moc krásný den a prima nadcházející víkend.papa Eva

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ách, aj ja tichučko závidím bielu sedačku, aj jej romantický štýl tá naša nieje úplne podľa mojich predstáv no manžel nechcel všetko romatické a tá naša ma zaujala svojou jednoduchosťou a bol to slovenský výrobca a tak došívam vankúšiky presne, ako ty obrazy stále chýbaju a keď vidím tvoje píšem si ďalšiu vec do zoznamu vecí ktoríé by osm amal urobiť čo najskôr lebo to robí naozaj krásnu atmošku... je to krásne a máš krásnu úpravu fotiek musím sa nad sebou zamyslieť a sadnúť si nad manuál foťáku :DD pa Erika

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Renat,tvuj obyvacek je naprosto vzdusny a stylovy a pritom je kapku venkovsky a kapku zas treba Provance.Je fakt,ze jsem si hned lampy vsimla a tak jsem rada,ze jsem hned cetla,ze ji vymenis,nevedela jsem ,zda ji chces puvodne ponechat.Ale s tvym vkusem se nedivim,ze mas vzdy spravny uhel pohledu.
    Moc se me libi,jak jsi pridala na jaro obrazky a libi se me nase stejna sedacka a krasny stolek s franc.nozkami.
    Je fakt,ze nase sedacka uz je po letech naseho a detskeho vyuzivani trochu zvalena,ale co,zijem tady tak je to holt videt.
    Zebrik mame ze starych regalu z postranic ze sklepa,natreny na bilo s patinou a je super na pledy a taky jako detska schovka.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Obdivujem Ťa Reni, ja by som do bielej s deťmi nešla, a to ma Tere cez desať, Petik je malý ešte, ... nechávam im voľný pohyb v celom priestore, takže by u nás biela neobstála. Majú izbu v jemných bledých ružových a modrých tónoch, aj nábytok bledý ... ale biela je už iná káva.... U Teba sa musia návštevy cítiť skvelo. Pekný víkend.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Naša sedačka síce nemá ani rok, ale už mi ju stihli deti počmárať modrou fixkou a pravidelne sa na nej objavujú otlačky prstou od čokolády alebo jedla, aj keď majú zákaz jesť na pohovke. Našťastie sa poťah dá vyprať, takže mi to vrásky nerobí :) Chcem sa opýtať, máš rebrík dáko pripevnený o stenu aby sa deti nezranili? Chcela by som rebrík prepašovať do bytu, ale zase nie za každú cenu. Príjemný víkend ti želám. Renata

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Reni, ak môžem ešte k tomu rebríku, ... my máme doma rebriny, klasika veľké, máme ich niekoľko rokov, dcérka na nich cvičieva, ... keď bola ona malá, nemala som obavy, no teraz deti vymyslia aj neviem čo, vidím aké nápady nosí zo škôlky malý, ... my uvažujeme o ich odmontovaní, aspoň na čas ... bezpečie je prvoradé, nebudem radšej písať čo vymyslel...

      Odstrániť
  10. Renatko,obývák máš nádherný...abych pravdu řekla,tak jsem si lampy vůbec nevšimla,protože mě oslnilo to zrcadlo na komodě...to je nádherné a tolik by se k nám hodilo...ale zatím marně sháním...Přeji ti krásný víkend papa K.♥

    OdpovedaťOdstrániť
  11. jediné čo poviem "jeeej" (vieš, slovník môjho skoro 2ročného anjelika .. aa pravdupovediac som aj celkovo KO - skúškové) .. mám nápad - čo tak spraviť krátky rebčík (nejaké 3stupienky) a primontovať ho len o stenu? len taká mini dekorácia - lebo, aj u nás by bolo lozenie po rebríku :D
    pekný víkend a dík za komentík :) (problém je v tom, že u nás hrmelo, tak zvyšné fialky nechám dožiť v predzáhradke).V.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Reni, krásna a veľmi útulná obývačka. Už len si tak sadnúť ku kávičke a vychutnávať si ju. Nádhera. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  13. teda Renatka, neskutočný, útulný, čarovný....to musí byť balzam na dušu popíjať kávičku v takom prostredí....veľmi sa mi to páči, cítila som sa pri prezeraní ako keby to bol môj domov...ďakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Renatka krásny čistý priestor, vkusný a hlavne útulný. Radosť pozerať. Prajem krásny víkend

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Krásne bývaníčko, veľmi sa mi páči tá biela sedačka a chcela som sa opýtať- a čo deti? Ale v komentároch som zistila odpoveď na otázku, takže ti musím len pogratulovať k tvojej voľbe. Že vyprať a je po starostiach, och potrebovala by som taký poťah, lebo naša Nera je všade a stále po nej upratujem chlpy. Ináč obývačku máš priestrannú, veľmi útulnú, jednoduchú a vkusnú. Pekný víkend ti prajem:)
    m.

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Ani sa ti nečudujem, veď tu by chutila ranná káva každému kávičkárovi. Pekné, útulné, nechýbajú kvietky .... krásny víkend, J.

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Ahoj Reni, moc krásný obývák! Nábytek i sedačka se mi moc líbí, také bych chtěla vše v bílém, jen se bojím, jestli se sedačka moc neušpiní - třeba od džín, když přijde návštěva nebo tak:-) A lampy jsem si taky vůbec nevšimla, já pořád koukala na polštářky a na dekoraci na komodě :-D a koukám, že otázek na bílou sedačku je už tady víc :-) Ale je to tak, že ty ikeácké jdou třeba svlékat a prát:-) Tak krásný víkend!

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Máš to krásne, príjemné, nie príliš prečačkané. Pokiaľ som objavila čaro bielej, investovali sme do hnedého nábytku, ktorý má tiež svoje čaro, je to skôr anglický štýl. Bielu som chcela na chalupu, ktorá ešte nie je a možno ani nebude. Držím palce v zveľaďovaní vysneného domova, po ktorom túži každá z nás.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Renátka tak doma to máš krásne zariadené, zaujali ma tie kvety vo vázach a následne uložené v tej drevenej debne, fakt krása...Pekný víkend...Nellie

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Reni krása!!! moc se mi u tebe líbí...já taky spostu věcí odvezla na chaloupku, tak to máme doma vzdušnější:) papa Pěkný víkend

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Renatko krásná podívaná-nevím kam juknout dříve-máte to moc hezounké!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Reni, překrásný interiér. Všechno tak krásně sladěné. Bílé pohovky moc obdivuji. S naším zvířectvem v domě by to bylo neudržitelné. Hezké dny přeji :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Renatko děkuju za pozvání k Tobě ---- máš doma moc hezky :o) Martina

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Hmmm, to je krásné pokoukáníčko! U nás by bohužel tak krásný a hlavně čistý dlouho nezůstal, bo vlastním skvadru prasátek, kterým slušné stolování hlavně u jídelního stolu nic neříká. Asi soudruzi udělali při výrobě někde chybu :o) díky za nakouknutí do Tvého bytečku. Krásný večer, L.

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Moc hezké,velice jemné bydlení :) M.

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Reni, krásna obývačka a ani sa nečudujem, že si v nej vychutnávaš rannú kávičku. Moju rannú kávičku pijem pobehujúc po byte.
    A neboj sa, záhrady po ktorých tak veľmi túžime sa raz dočkáme. Aj ja v nej každý rok niečo vymýšľam.
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Beautiful living room.. Looking so Fresh :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za návštevu na mojom blogu a krásny komentár.
Odkaz pre SPAM-merov: Všetky spamy budú z komentárov ihneď vymazané, využite svoj čas efektívnejšie !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...