16. októbra 2011

"Facelifting"

 Keď sa mi narodila druhá dcérka, všetci mi vraveli. Jééj ty sa máš, malá ti ponosí všetky veci po staršej. Ale ako to už býva v živote zvykom, každá je úplne iná. Staršia Lenka je nižšia a baculkatá a má viac čŕt po mne. Mladšia Natálka, je vyššia, štíhlučká a je celý tatino. Taká malá okaňa. Takže malej parádnici sa šaty museli kúpiť nové alebo som prešívala tie, čo som mala odložené.

Samozrejme, že do šatníka pribudlo aj zopár kúskov z mojej dielne, pletený svetrík s čiapkou. Čiapka je ešte po Lenke a preto musela tiež prejsť malým "faceliftingom". Natálke teraz sadne ako uliata.


Mám pocit, že takýchto faceliftingov v Natálkinom šatníku ešte zopár pribudne.

1 komentár:

  1. nádherná čepička a svetr taky....ale ta aplikace!!! moc se povedla. škoda, že nemám holčičku:-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za návštevu na mojom blogu a krásny komentár.
Odkaz pre SPAM-merov: Všetky spamy budú z komentárov ihneď vymazané, využite svoj čas efektívnejšie !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...