7. októbra 2011

Jeseň sa nám pripomína

Už od pondelka v telke, v rádiu rosničky predpovedali zhoršenie počasia. Babie leto, krásne počasie, ani veriť sa mi nechcelo, že by sa to pokazilo. Bola som nadšená, lebo babie leto mám rada. Jeseň bohužial veľmi nie a dnes to prišlo. Studené a usmrkané počasie, keď ani psa von nevyhodíte.

Keď sa vonku "čerti ženia", na rad prichádza trochu tvorby. Na Vašich blogoch nachádzam toľko inšpirácie a skvelých nápadov. Neviem na čom začať pracovať najskôr, lebo nápadov je celá hromada. Asi si urobím zoznam a postupne budem odškrtávať, nech to pekne odsýpa. Ako to máte Vy?

A tu je môj zoznam:
háčkované tekvičky (krásne som videla u Zuzky ZCDL)
Mikulášske čižmy pre dievčatá
 a
vankúšik ala Green Gate

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za návštevu na mojom blogu a krásny komentár.
Odkaz pre SPAM-merov: Všetky spamy budú z komentárov ihneď vymazané, využite svoj čas efektívnejšie !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...