23. októbra 2011

... lenivý víkend

... už už som sa chcela potešiť, že u nás všetci zdravý ako repa, ale od piatku sa pridávame do klubu usmoklených a kašlavých. Tento víkend nám robia spoločnosť rozprávky, vreckovky a kopa čaju. 

...a aby bola aj sranda, posielam zopár hlášok od tých najmenších ale najdôležitejších človiečikov. Dúfam, že Vás pobavia tak dobre ako mňa. 

Radšej mám mamičkinu sestru, ako svoju. Mamičkina sestra je mojou tetou, ale moja je pre mňa ničím.
V maminom brušku je bábätko, iba neviem ako to zhltla.
Na mamičky sa nezvykne kričať, ony sú osožné. 
Babička je tlstá preto, lebo je plná lásky.
Tak by som rada chcela ešte bračeka, ale mami stále používa tampón...
Keď babku bolia zuby, jednoducho ich dá do pohára.
Raz som bola tak chorá, že som mala 40-kilovú horúčku.
Aby to bolo dobré, sestričky v nemocnici musia byť sterilné.
Lekári vravia, že najhoršie sú smrteľné choroby.
Keď sa mi narodil braček, dali ho do akumulátora.
Nie som pokrstený, ale zaočkovaný som :-)
Životná poistka sú také peniaze, ktoré dostane ten, kto prežije smrť.
Neviem koľko mám rokov, lebo sa to stále mení.
Veľmi som sa zľakol, keď nám mamička ochorela, lebo som myslel, že otec nám bude variť. 
Pápež býva vo Vákuume.
Muži u nás sa môžu zosobášiť iba s jednou ženou. Tomu sa hovorí monotónia.
Babička sa odsťahovala na druhý svet. Teraz už aj ja budem mať niekoho v zahraničí...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za návštevu na mojom blogu a krásny komentár.
Odkaz pre SPAM-merov: Všetky spamy budú z komentárov ihneď vymazané, využite svoj čas efektívnejšie !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...