14. septembra 2012

Jesenná výzdoba I.časť

Urobila som zopár fotografií obývacej izby s jesennou výzdobou.
Pár fotografií som použila aj na vynovenie blogu.

Všetko je ladené do zemitých odtieňov od bielej, cez hnedú až po bordovú.
 Čerstvé kvety tomu dodali trochu sviežosti. Samozrejme nesmú chýbať tekvičky.

Kameninovú vázu som kupovala cez internet a mala som obavu,
aby nebola mohutná. Ale nakoniec jej to svedčí a ja mám pocit,
že by som nutne potrebovala ešte jednu.
Chcela som do nej naaranžovať kyticu z pšenice, makovíc a slamienok.
Oslovila som jednu aranžérku, doteraz sa neozvala (jej škoda), tak sú v nej jablká.
Minulý rok sme mali skromnejšiu jesennú výzdobu. Teraz som sa naozaj vybúrila.







Ďalšie fotky Vám ukážem nabudúce. Aby to nebolo len o tom "nablískanom pozlátku".
Pri fotení som bola neskutočne šikovná a rozbila som môj obľúbený tanier. 



S láskou

12 komentárov:

  1. Reni, dekorácia je veľmi jemná a elegantná. Fotky v hlavičke blogu som Ti už chválila. Ty máš proste veľký cit a talent na jemné a vkusné dekorovanie. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tekvičky sú úžasné ... u nás je predsvadobná nálada tak výzdoba ma počká naozaj až v prvý jesený deň ale tiež som už "nasyslila" ..pa Gabi

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Střepy přinášejí štěstí:-)Moc krásné dekorace a krásně vyfoceno:-)Moc zdravím:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Renatko nádherná výzdoba,vše máš perfektně sladěné,moc se mi u tebe líbí!!!A neboj-jak píšou holky-střepy přinášejí štěstí:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Renatko, moc krásné zátiší. A musím ještě pochválit etažér z předminulého příspěvku - takový by se mi také líbil.
    Hezký víkend ... Věra

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Veľmi pekné,vaše fotečky dávajú takú dobrú energiu, dobre sa my pri nich (u vás) každé ránko pije kávička :) pekný víkend Z.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Pekný kontrast tej hortenzie s bielym rámikom. Ja si budem musieť vystačiť s tými minuloročnými, babke dosť skoro odkvitli :(
    Jeseň sa odvčera hlási aj u nás na východe, tak hádam sa chytím aj ja nejakej dekorácie.
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nádherné fotky,moc krásná výzdoba! A ten talíř - no, střepy snad přinášejí štěstí, ne :o)?

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ano,strepy sice maj prinaset stesti,ale toho talire je vazne skoda,byl nadherny.Blazim barvu hortenzie k podzimu,je prava? a i ta barva dyne se me vcelku libi.A to bezne oranzovky tedy vubec nemusim.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Reni doma si to krasne nazdobila :) Ja mam rada jesen, najma ked vyjde krasne babie leto :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Moc příjemné zátiší, Reni! A ty střepy - nebuď smutná, víš, co se říká...
    Moc zdravím, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Thank you darling Renata for your visit and lovely comment!
    Nice photos and vignettes!
    xoxo
    Silvia

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za návštevu na mojom blogu a krásny komentár.
Odkaz pre SPAM-merov: Všetky spamy budú z komentárov ihneď vymazané, využite svoj čas efektívnejšie !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...