11. októbra 2012

Hodiny

Dnes mám pre Vás takú lahôdku, špeciálne pre tie, 
ktoré tak ako ja ulietavajú na veľkých hodinách.
Mať doma nejaký "Big Ben" bol môj nesplnený sen.

Zopár hodín som našla v e-shopoch, neboli však podľa môjho gusta.

Mali v priemere 20cm, no nič pre mňa.

Potom som natrafila v obchode 

na naozaj pekné, ale tie boli zase prehnane obrovské.
Áno, áno, dajú sa kúpiť kade tade aj takéto, ale cena ma vôbec nebavila.


Keď sme začali s renováciou obývacej izby
napadlo mi, že by nebolo zlé splniť si sen.

A tu sú. 
Moje "Big Ben-y" vlastnoručne vyrobené.




Ha, ešte mám na nich čmáranice od ceruzky, lebo sú ešte nedokončené.
(... nedalo mi to, musela som Vám ich ukázať)
Musím domontovať hodinový strojček,
háčik na zavesenie a mám hotovo, jupííí.


Fotila som aj počas práce, takže sľubujem, že vložím aj návod.
Len neviem kedy, doma soplíme, kašleme a čajíkujeme.


Majte krásne jesenné dni a teším sa na Vaše reakcie.
Pre mňa je to ako balzam :)


26 komentárov:

  1. Reni, to je úžasná práca ... som očarená, dokonalý kúsok. Uplne si ma navnadila, teším sa na návod, juj. Rýchlo sa uzdravte!

    Pa, Gabi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Gabika, ďakujem ti moja, aj ja som sa tešila, že mi vyšli podľa predstáv. Zatiaľ sa nám s uzdravovaním moc nedarí, vidím to ešte na jeden týždeň. Krásny víkend ti prajem. Renata

      Odstrániť
  2. Po prvom prezretí fotiek som myslela, že sú kúpené :) Si neskutočná šikulka! Sú nádherné... Prajem skoré uzdravenie! A samozrejme sa teším aj na postup :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jaj ty lichotníčka, narástla som o 1cm :)) Návod už pomali dávam dokopy.

      Odstrániť
  3. Waaau, Reni, tak to je už čo? Ty čaruješ? Sú úžasné!Nádherné! Si skvelá hodinárka :-)Teším sa na návod a tajne dúfam, že prezradíš aj ako na tú krásnu patinu,presne niečo také nutne bude potrebovať aj môj novoobjavený stolček :-) Ešte raz veľký potlesk odo mňa, nečudujem sa, že si ich musela rýchlo ukázať :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak ty teda jsou, Reni! Přeju brzké uzdravení!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Renat,tedy co ty si vse nevyrobis,ty me budes stale diky tomu bavit.Sice nejsem priznivec obrich hodin,na to uz jsem zabydlena natolik,ze uz na ne nemam misto,ale kdyz pominu velikost,tak jsou ty tve samozrejme krasne a hlavne oceniju tvou schopnost je komplet vyrobit.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Wow, Reni, to je naprostá paráda! A ještě k tomu vlastnoručně vyrobená... valím oči, padám na zadek, nestačím se divit! Moc se Ti "bigbenky" povedly!!! Pá, L.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Renat ... no vypadají báječně ... šikula ... je důležité si plnit sny ... tak ať tikaj pohodové časy ju...

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Reni, to je nádhera! Pořád jsem čekala, kdy v článku konečně objevím název obchodu, kde se dá taková nádhera koupit a nakonec tohle... Nádherné, dokonalé... Ráda bych se víc rozepsala, ale nějak nemám slov:o)) Taky přeji brzké uzdravení, ať Ti nic nekazí radost z dobře vykonané práce!!:o)))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ahoj Renuška...hodiny jsou překrásné...moc se ti povedly. A já ani žádné čáry od tužky nevidím ☺ Měj se krásně, pa pa Martina

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Bigbenky jsou opravdu nadherne !! Presne podle meho gusta !! Tesim se na DIY :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ja som tiež takým fanúšikom, ja tiež! Už som trochen upustila od predstáv 96 cm-ého priemeru, už je to len 65:)postupne sa to zmenšuje, bo sa mi nevmestia na komín:) Tvoj gríf na nich je úžasný a ten pocit, keď sú hotové, že? :)
    Krásny deň, Reni!

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Reni, ty si ako čarodejka. Ty stále vyčaruješ niečo fantastické. No teším sa na ten návod, lebo asi neodolám. Krásne sú, povedala by som až prekrásne. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Renatko jsou nádherné,moc se ti povedly-moc se mi líbí,i když já hodiny nemusím spíš vůbec:-)Krásný den ti přeji!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Taky miluju hodiny a čím větší,tím líp.Ty moje mají v průměru šedesát centimetrů a nadělila jsem si je k loňským vánocům.
    Tvoje "Big Beny" jsou úžasné a navíc sis je vyrobila sama.Tak to je paráda a na návod se moc těším!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Perfektní!! Moc šikovné pacenky máš!
    Taky bych chtěla vidět návod...sím.. :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Reni, máš můj obdiv, vyrobila sis kousek starého Londýna...
    Nádhera!
    Pohodový večer přeji, Helena

    PS: omlouvám se, myslím, že teď už jsem splnila všechny podmínky k soutěžení u tebe :o)
    Pa, H.

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Teda Reni, ty si neskutečná... tááák šikovná!!! Jsou nádherné a naprosto rozumím tomu jakou máš radost, to znám :) Ať se brzy uzdravíte a těším se na další fotky! pa R.

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Taky jsem se koukala po takových hodinách, ale nikde nic. Jsi moc šikovná, já bych to vyrobit nedokázala. Povedly se ti :)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Reni, ešte dobre, že si nezohnala hodiny, ktoré by ulahodili tvojim očiam, inak by sme neuvideli túto krásu. Je to bobmastický BIG-BEN!!!!!
    Pekný večer.
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Krásné hodiny, ty by se mi hodily do kuchyně

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Tie sú krásne! Teda,to je dobrý nápad vyrobiť si vlastné hodiny,len ani netuším kde by som zohnala tie ručičky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Reni, ako vždy dokonalé....Pa Hela

    OdpovedaťOdstrániť
  23. tak kamošku porazí,:dd prave si kupila z bella rosse obrovske 60tky :DD, ale ja nie ja už netrpezlivo čakám na návod, P.R.E.N.Á.D.H.E.R.N.É.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za návštevu na mojom blogu a krásny komentár.
Odkaz pre SPAM-merov: Všetky spamy budú z komentárov ihneď vymazané, využite svoj čas efektívnejšie !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...