8. marca 2013

...zázraky sa dejú / ... miracles can happen

Lapila ma príšerná choroba, až tak, že som zase skončila s ATB a prvé dni som nevyliezla z postele, no katastrofa. Keď mi bolo lepšie, tak som si pozrela všetky nové príspevky a dobila trochu energie Vašimi jarnými príspevkami. Na písanie komentárov som mala málo síl (dúfam, že mi to odpustíte). 


I was caught by a terrible disease, so much I ended up with the antibiotics again and the first days I did not get up from the bed, disaster. When I felt better, I looked at all new posts and recharge (my batteries) looking at your posts full of spring. I had no power to write comments (I hope you forgive me).




Keď nečakáte žiadne zázraky, zázraky si Vás nájdu sami. 
When you do not expect miracles, the miracles will find you.


O to viac som bola prekvapená, že počas týchto mizerných dní sa usmialo šťastie na mňa (možno bolo tiež na práškoch ako ja) a vyhrala som jednu z krásnych cien v giveaway u Romanky - Nikizy. Patrí jej veľké ďakujem za možnosť zúčastniť sa a jej manželovi za šťastnú ruku. 

The more I was surprised that during those miserable days the happiness was on my side (it was also possible that was on pills like me) and I won one of the beautiful giveaway prices at Romanka - Nikizy. The big thank you for the opportunity to participate and I thank her husband for the lucky hand.


Ďalším veľkým prekvapením bolo, že Becky na svojom krásnom blogu Timewashed (kto ho ešte nepozná vrelo odporúčam) venovala pozornosť môjmu Veľkonočnému tvoreniu, za čo jej posielam veľké ďakujem. Becky každú stredu poriada Blissful Whites Wednesday Party, kde môžete pridať odkaz na svoje výtvory, bývanie alebo bazárové poklady. Mám rada jej party, lebo každý týždeň tam nájdem množstvo nádherných a inšpiratívnych nápadov.

Another big surprise was that Becky on her beautiful blog Timewashed (who does not know it yet I highly recommend), pay attention to my Easter Ideas. I am sending a big thank you to her. Becky organizes every Wednesday Blissful Whites Wednesday Party, where you can add a link to your crafting, living or trift-store findings. I like her link party, because you can find there so many beautiful and inspirational ideas every week.


Aký ste mali Vy týždeň?
How did you spend a week?

31 komentárov:

  1. Přeju brzké uzdravení a gratuluju k výhře!!! Pa, L.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Reni, držím palečky, ať už jsi brzy fit, letos je ta chřipka obzvláště zákeřná ..... gratuluji k výhře i uveřejnění fotek na Timewashed.blogu ..... pa, pa Marki

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru tento rok bol ten chrípkový vírus nejaký nezlomný, na dva krát. Už si len držať palce a dúfať, že to bolo naposledy :))

      Odstrániť
  3. Renčo přeju rychlé uzdravení a k výhře gratuluju :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, už je to lepšie a pomali sa z toho dostávam. Nech už je len jar a môžem si naplno užívať chalupu. Na to sa teším :)

      Odstrániť
  4. Renatko,přeji brzké uzdravení a k výhře ti mooooooc gratuluji...měj se krásně papa K.♥

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Renatko, přeju, ať jsi brzo fit! Gratuluji k výhře! Příjemný víkend! Adriana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Adrianka, už sa cítim lepšie, dúfam, že do toho nespadnem tento rok a aj tebe krásny víkend. Pá. R.

      Odstrániť
  6. Renatko tak to velká gratulace!!!!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Miška ďakujem, občas takéto malé drobnosti urobia radosť, je zaujímavé, že život ich nadelí, keď je človeku blbo, asi aby bola rovnováha, inak si to neviem vystvetliť :) Krásny víkend ♥. R.

      Odstrániť
  7. Skoro sa uzdrav Reni a blahoželám k výhre. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Andrejka, už sa to lepší a teším sa na jar, záhradku a chalupu (len tá predpoveď počasia na budúci týždeň je dáka desivá, nie veľmi jarná). Pekný víkend. R.

      Odstrániť
  8. Prajem skoré zotavenie!!! Blahoželám k milej výhre,preži pokojný sviatočný piatok :-)).pa,lenka k.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Lenka, už sa cítim lepšie a pomali sa dávam dokopy. Poslala som maila, tak skús niečo napísať . Pekný víkend. R.

      Odstrániť
  9. Renatko, gratuluji k výhře a brzy se uzdrav!! Krásný víkend. Věra

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vierka moc ti ďakujem, už nech to mám za sebou, neznášam byť chorá, ako sa hovorí najlepšie je byť bohatý a zdravý :)) Krásny víkend. R.

      Odstrániť
  10. Reny moc gratuluji!Brzy se uzdrav! Pa Věra

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ahoj Reni , už som sa práve chystala napísať na mail , pretože mi trochu tvoje príspevky chýbali:)) a myslela som si že Ťa asi zmohla choroba.Prajem skoré uzdravenie:)))), a všetko najlepšie k MDŽ:-)))))).Eva

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jééj Evi, ty si zlatíčko, to je také milé.♥ Veru zmohla ma hnusoba chrípka, bola som ako mucha slabá, už je to lepšie. Aj tebe všetko naaaj k MDŽ a pekný víkend. Pá. R.

      Odstrániť
  12. Renatko, brzké uzdravení!!!ať už tě bacily přestanou trápit! Pěkný večer..Romča

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Romči, ani nevieš ako som sa vtedy potešila, ležala som v posteli, slabá ako mucha a čítam, že som vyhrala. Aj som si dvakrát oči pretrela, či neblúznim :)) Ja som taký naivný blázinek, už do toľkých súťaží som sa zapojila a nikdy som nič nevyhrala (asi šťastie v láske či čo), a zrazu toto. Už sa teším na balíček, potom ti dám vedieť, keď dorazí. Krásny víkend ti prajem. R.

      Odstrániť
  13. Renčo, doufám, že jsi už ty bacili poslala na věčnost!!! Teď ještě popřeji pevné zdraví, aby jsi ty Velikonoce dotvořila i přežila v pohodě:-D

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Reni tak to je moc milé :o) to Ti moc gratuluju jak k výhře tak k uveřejnění tvého příspěvku :o) A hlavně Ti přeju ted moc zdraví at ty bacily jsou poraženy a je jen fajn :o) Měj krásný víkend.Martina

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Reni, s tou chorobou sa úplne viem vžiť do tvojej kože. Veď mňa opustila takmer po šiestich týždňoch !!! Vydržať a nevzdať sa (aj keď ja som sa skoro vzdala) !
    Ďakujem za odkaz na Becky, určite v kľude popozerám.
    Ahoj, J.

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Prajem skore uzdravenie a gratulujem k vyhre...Nellie

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Reni, 2x gratulujem a skoré uzdravenie PANI BACILOVÁ!!!!!!!
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za návštevu na mojom blogu a krásny komentár.
Odkaz pre SPAM-merov: Všetky spamy budú z komentárov ihneď vymazané, využite svoj čas efektívnejšie !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...