15. marca 2013

Dovi Zima / Goodbye Winter

Predpoveď počasia ma vôbec nepotešila, zima sa opäť vrátila späť, vonku sneží a fúka studený vetrisko. O to viac si jarné počasie pripomínam doma. Dlhšie dni mi zlepšujú náladu, napriek faktu, že pani zima sa ešte nevzdáva. Do každej izby som dala zopár jarných kvetov. Opäť som stavila na osvedčený trik, zeleň a kvety vždy rozjasnia chladné šedivé dni.

Tento rok som do Veľkonočných dekorácií neinvestovala skoro nič, všetko som vytiahla z minuloročných zásob. Preto som si nadelila malý darček. Zamilovala som sa do krásnych a neskutočne autentických kvetov, ktoré som našla v e-shope Creativ Dekor.





I am not happy about the weather forecast at all, winter is back, outside blowing snow and cold wind. I remind the spring weather at home. Longer days lift my mood, despite the fact that winter is not giving up yet. I brought a few spring flowers to each room. Again, I bet on a proven trick, greenery and flowers always brighten a cold gray day.

This year I invested in Easter decorations almost nothing, I pulled out all of last year's stock. So I gave myself a little gift. I fell in love to an incredibly authentic and beautiful flowers that I found at Creativ decor.



Okrem nádherných kvetín, ktorých výber je naozaj široký (mať neobmedzený rozpočet, vykúpim snáď všetky), v ňom nájdete bytové doplnky a štýlové dekorácie s nádychom vidieka, v štýle vintage ale aj v škandinávskom či Provence štýle. Skrátka, každá si tu nájde to svoje.


Except beautiful flowers, the range is really wide (have an unlimited budget, I will purchase perhaps all), you can find a stylish home accessories and decorations with a touch of rural, in vintage style but also in Scandinavian and Provence style. Simply, everyone can find accessory exactly according to his / her taste.



Ja som si vybrala čerešňové vetvičky, pivónie a orgován. V obývacej izbe som do smaltovaného krčahu vložila zopár čerešňových vetvičiek.Jedna rozkvitnutá vetvička sa ušla aj do kuchyne. 

I chose cherry twigs, peony and lilac. The cherry branches are in white enamel pitcher at the living room. One branch I gave into the kitchen.





Kytičku bielych pivónií som nemala kam vložiť. Špekulovala som nad všetkým možným, nakoniec mi poslúžila prázdna plechovka, ktorú som olepila sisalovým špagátom.


I did not have a small pitcher for a bouquet of white peony. I speculated above everything and I finally served an empty tin can, which I glued sisal twine.




V spálni na komodu som do kameninového kvetináča dala zopár vetvičiek bieleho orgovánu. 

I put a few twigs of white lilacs into earthenware pot, placed at the bedroom dresser.







Verili by ste, že všetky kvety sú umelé? Dokonalá imitácia a navyše veľká výhoda pre alergikov, ktorí si čerstvé kvety nemôžu dopriať. Nebránim sa umelým kvetinám, lebo si ich môžem užívať znovu a znovu. Moje zdroje sú obmedzené, nemôžem si kupovať každý týždeň čerstvé kvety. Toto je dobrá alternatíva. Tak čo, kúpili by ste si umelé kvety? 

Would you believe that all the flowers are artificial? Perfect imitation and also a great advantage for people with allergies who can not afford fresh flowers. Not prevent the faux flowers because I can use them again and again. My resources are limited, I can not buy fresh flowers every week. This is a good alternative. Would you buy an faux flowers?

Posielam Vám virtuálne krásny jarný pozdrav
I am sending you a virtual spring greetings

Linking to:
Dear Lillie Spring Thing Link Party

19 komentárov:

  1. Renat,opet jsi se bojoveho ukolu dostat jaro alespon domu,zhostila se stylem.A ano,i kdyz ja si temer kazdy tyden kupuji cerstve kvety,ani umelym,ci spise penovym ruzim ci latkovym kvetum se nebranim a dokonce jsem posbirala par figlu,jak je ozivit,aby vypadaly jak zive,napr.pridat k umelym kytickam do vazy zive zelene vetevky,ci dat umele kyti normalne do vody,aby v pruhledne vaze byla voda videt.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kačenko, ja ti tvoju milú kvetinárku v dobrom závidím a nečudujem sa ti, že si kupuješ čerstvé kvety. U nás v kvetinárstvach je to naprd a tieto sú skoro ako živé. Ďakujem ti za tipy, určo použijem. Krásny víkend ti prajem. R.

      Odstrániť
  2. Krásné fotografie.Mám moc ráda doma plno květin.Věra

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vieri, moc ďakujem. Už ako malá som mala doma plno črepníkových kvetín, len teraz pri deťoch občas zabúdam polievať, a niektoré to so mnou už vzdali :) Krásny víkend. R.

      Odstrániť
  3. Renatko,abych pravdu řekla,tak bych zas až takový rozdíl,že jsou umělé nepoznala:-)...tyhle jsou moc krásné,ale některé co jsou na trhu jsou otřesné:-)...přeji ti krásný víkend papa K.♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Klárko, ja som si ich zamilovala, sú naozaj ako živé. Ale určite si budem užívať aj tie živé zo záhradky, to je dvojnásobné potešenie, už aby tá jar konečne prišle, že? Krásny víkend aj tebe. R.

      Odstrániť
  4. Květy jsou opravdu neuvěřitelné, pořád na ně zírám a nemůžu uvěřit, že nejsou živé! Moc dobře jsi nakoupila, krásně to u vás rozsvítily! Pa, L.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Leni, moc ti ďakujem, trochu som prevetrala peňaženku. Ale zase si to obhajujem tým, že ich využijem takmer celoročne a naozaj vyzerajú skoro ako živé.

      Odstrániť
  5. Reni, ja sa umelým kvetom tiež nebránim, dokonca také krásne pivonky mám doma tiež a vyzerajú naozaj ako živé. Mám ich veľmi rada. A neskutočne krásny je aj Tvoj orgován a čerešňové vetvičky. Umelé kvety sú podľa mňa fajn, len treba dať naozaj pozor. Nie je umelý kvet ako umelý kvet. U Teba sú všetky nádherné a akoby čerstvo odtrhnuté. Vbehnem do obchodíku aj ja popozerať.Vďaka za dobrý tip. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Andrejka, tieto sú naozaj ako živé, najmä orgován ma úplne dostal. Rada som dala tip na ďalší super obchodík. Krásny víkend ti prajem. R.

      Odstrániť
  6. Reni, ja budem asi jediná, ale umelé nie. Bežne nekupujem ani živé, mám totiž najradšej zeleň v črepníkoch. No a zabudla som na sušenú hortenziu, tú mám celý rok. J.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jani, kvetinky v črepníkoch som už mala habadej, ale väčšinou to so mnou vzdali a hlavne, v paneláku je strašne suchý vzduch a to im moc nesvedčí.

      Odstrániť
  7. Jaj u nás je tiež riadna zima ako na Sibíri. Ale kvietky sú veľmi autentické, najmä pivónie. Ale aj ja dávam prednosť živím a najmä priamo z prírody. Pekný víkend Lenka.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Renatko, máš krásně nazdobeno! Nádherné fotky! Nemusím ty umělé barevné mixované více druhů, ty jsou jak od kolotočů. Ale na druhou stranu, doma mám umělé tulipány, ty jsou jako opravdové. Ty Tvoje jsou krásné, nejdřív jsem myslela, že jsou živé, tak proč ne! Hezký víkend! Adriana

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Děkuji mockrát za návštěvu mého blogu díky němuž jsem našla ten tvůj! Jsem tvá nová pravidelná čtenářka. Je tu krásně a budu sem moc ráda chodit! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Reni, nejen koupila, ale už je dokonce mám i doma, mám je naaranžované v plechovém džbánku od MS a každý kdo k nám přjde na ně kouká, kde jsem v téhle zimě sehnala tak krásnou kytici ..... jsou od pravých k nerozeznán ....Marki
    PS: Ty bílé šeříky jsou nádherné, po těch se ještě budu muset poohlédnout ....

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ahoj Renátka, ja mám kamarátku v kvetinárstve, preto mám takmer každý týždeň čerstvé kvety. Niekedy ma aj niekto obdaruje kytičkou kvetov a občas si kúpim aj sama. Hlavne vtedy, keď sa dozviem nepríjemnú alebo nie príliš dobrú správu. Nemám nič proti umelým kvetom. Sú veľmi autentické so živými, iba tak pekne nevoňajú. Mám ich celoročne vo váze, napr. tulipány.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Dobrý deň. máme veľmi pekne umelé kvety. je obdivuhodné ako dokážu napodobniť živé. Chcela by som sa spýtať, kde sa dá kúpiť umelý orgován a to rôznej farby. Prosím vás ak by ste o takom obchode vedeli dáte mi vedieť ?
    s pozdravom Mirka :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mirka všetky kvety, ktoré sú na fotkách vrátane orgovánu som kupovala v Creative dekor obchode, odkaz na ich e-shop je na začiatku príspevku.

      Odstrániť

Ďakujem za návštevu na mojom blogu a krásny komentár.
Odkaz pre SPAM-merov: Všetky spamy budú z komentárov ihneď vymazané, využite svoj čas efektívnejšie !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...