26. marca 2013

Princeznovské vajíčko / Princess Easter Egg

Jarné prázdniny sú dávno preč, staršia Lenka ich strávila u starých rodičov a ja som mala možnosť užiť si zábavu pri tvorení s menšou Natálkou. Už dlhšie som nosila v hlave nápad na pastelové vajíčka s nevšednou dekoráciou. Na realizáciu prišlo až keď som bola fit. Pôvodne som ich chcela zaradiť do jarného čísla "Inšpiruj sa", ale človek mieni, bacil mení.


Spring holidays are over, older daughter spent holidays with grandparents and I had the opportunity to enjoy the fun and crafting with my younger daughter. For a long time I had in my mind an idea for pastel eggs with an unusual decoration. I could not start until I felt healthy. I originally wanted to publish the idea in the spring issue of the magazine "Inspire" but one intends and bacillus changes.





Výroba vajíčka je nenáročná, keď to zvládne 2 a pol ročné dieťa, zvládnete to aj Vy. Vajíčka sú natreté ružovou akrylovou farbou. Ledabolo náter je zámerný. Na vajíčko je prilepená malá korunka, ktorú poznajú hlavne Tilda fanúšičky.


Creation of eggs is easy, if 2 and half year old child can do it, you can do it as well. The eggs are painted with pink acrylic paint. Sloppy paint is intentional. On the bottom of egg is glued a little crown, which know especially Tilda fans.





Vajíčko je posadené do hniezda umotaného zo špagátu a bielej čipky. Celé som to doplnila bielym perím a čerešňovými kvetmi. Pre romantické duše by to stačilo, ale to by som nebola ja, keby som nepridala niečo vidiecke, že? Myslím, že napriek môjej snahe "pokaziť" romantický vzhľad pridaním slamy, všetko spolu krásne ladí.


The egg is placed in the nest of twine and white lace. The whole work, I added white feathers and cherry blossoms. For the romantic souls would have sufficed, but I would not be me if I did not add anything rural, right? I think that despite my effort to "break" a romantic look by adding straw, everything fits together beautifully.




Pomalovať môžete vyfúknuté vajíčka, drevené alebo papierové vajíčka (akrylový náter bude držať). Ja som použila polystyrénové vajíčka, tvorila som s malým dieťaťom a vyfúknuté vajíčka by to neprežili.


You can paint blown eggs, paper or wooden eggs (acrylic paint will stick well on the surface). I used styrofoam eggs because I worked with a young daughter and blown eggs would not survive.





Po dvoch dňoch bohužial dve vajíčka neprežili útok detí. Takže nabudúce použijeme asi drevené alebo betónové :) Príjemné tvorenie.


After two days, unfortunately two eggs did not survive the kids attack. So the next time I use wood or concrete eggs :) Happy crafting.

Linking to:
Made by me at JAQS Studio
Tutorials Tips and Tidbits at Stone Gable
Transformation Thursday at The Shabby Creek Cottage
Feathered Nest Friday at French Country Cottage
Fabulously Creative Friday at Jennifer Rizzo

24 komentárov:

  1. ...co se v mládí naučíš...Jsi trpělivá maminka a máš moc šikovnou holčičku. Roztomilá dekorace!
    Moc tě zdravím, Renatko!
    Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Reni, nádhera ..... vypadá to úžasně .... nejsem asi zrovna "Tilda fanoušek" a tak se chci zeptat, kde se dá sehnat ta krásná korunka .... pa, pa Marki

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Me se moc libi vajicka treba pro malou slecnu,kdyby chtela obdarovat rovnako stare koledniky.I kdyz u tebe jsou tak syte ruzove dekorace nevsedni,libi se me,ze jsi pouzila slamu a jutu jako neztralizacni a tve oblibene materaly a tim jsi zustala v dekoracich tak trochu sama sebou.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. No to je paráda, Reni!!! Holky šikulky, moc pěkně se vám to povedlo. My bychom brali ta betonová vejce, bo naše děti už dokážou ta dřevěná zničit jako nic... takže až na narazíš, dej mi prosím vědět, vezmu jich valník... hezký den, L.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Reni, tie sú krásne. Keby som mala malú babuľku ako ty, hneď ich vyrobím (i keď dala by som si povedať aj ja, v bielej by boli tiež nádherné). Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tedy Renatko máš to doma ale úžasnou malou šikulku.Vypadá to moc moc krásně :o) Martina

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Reni,veľmi milá dekorácia.výborný nápad!!!keď bol junior menší,tiež sme stále dačo spolu tvorili a vyrábali.náramne ho to bavilo, verím že Tvoja princeznička bola tvorivo spokojná :-).pekné predpoludnie prajem,jazmínna

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Renatko,ty jsou úžasný...přesně vystihlé pro malou princeznu ...měj se krásně papa K.♥

    OdpovedaťOdstrániť
  9. To jsou ta nejhezčí velikonoční vajíčka, která jsem viděla! Ta korunka je hrozně roztomilá! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Natálka je predsa šikovná po mamičke .. inak, keď som zbadala korunku na vajíčku, napadol mi žabí kráľ - možno aj v zelenej by bolo pekné jedno vajíčko :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. skvelý nápad aj s tými čerešňovými kvetmi. Nevadí, že dve vajka nevydržali, aspoň budú mať detičky postarané o ďalšie tvorenie napr. aj v zelenej farbe ako navrhla Samain. Tvoreniu zdar Lenka.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Renatko, to je krásné, moc roztomilé :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Krásne ste tvorili, tá ružová farba je úchvatná. Tvoj humor tiež nemá chybu-že betónové?hihi:)

    m.

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Už som ich obdivovala na zahraničných blogoch. Sú čarovné.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Je nádherné-úplně jako pro malé princezny!!!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Vajíčka jsou opravdu kouzelná! také se nejspíš pokusím nějaká nazdobit. Ta sláma vypadá moc hezky!

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Renatka krasne vajicka a ta korunka nadhera...Nellie

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Krásné vajíčka!Hezké jarní dny přeje Věra

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Jůů Reni, to je vtipné, líbí se mi to moc, krásné fotky!

    OdpovedaťOdstrániť
  20. jeeej Renči, to je úžasné, toto som ešte nevidela...tomu vajíčku tá korunka veľmi pristane

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Your princess egg is so delicate and sweet!! I know our readers would too! Our Weekly All Things Thursday Link Up party is going on now at allthingswithpurpose.com, and we would LOVE for you to join us :) Hope to see you soon!!

    OdpovedaťOdstrániť
  22. :-)Renátka, najviac ma pobavil ten záver.....už som si predstavovala ako maľujem vajíčka s Emkou, ale určite by to takto dopadlo hneď prvý deň.
    Každopádne, super nápad, vajíčka ako aj celá dekorácia bola krásna!

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Naprosto úžasná dekorace ! Skvěle nafoceno ! Velmi příjemný blog!!!

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za návštevu na mojom blogu a krásny komentár.
Odkaz pre SPAM-merov: Všetky spamy budú z komentárov ihneď vymazané, využite svoj čas efektívnejšie !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...