18. marca 2013

Jarný Veniec / Spring Wreath

Skúste hádať ako vznikol tento jarný veniec

Have a guess how originate this spring wreath




Chcela som domov urobiť jarný veniec. Vedela som, že ako základ použijem prútený veniec, ktorý som vyrobila v roku 2009. Nesmejte sa, toto boli moje amatérske dekorácie keď som začínala :)) Ale vráťme sa späť k jarnému vencu.


I wanted to make a spring wreath. I knew, that the old wicker wreath which I made in 2009 will serve as a base for the new one. Please do not laught, everyone somehow started with crafting :)) Let's go back to the spring wreath.




Takže, základ bol zo starého veľkonočného venca. Omotala so ho jutovou stuhou z vianočných zásob, pridala zopár kohútich pierok a vetvičky buxusu. Už ma dobre poznáte, bez zelene to v mojom prípade nejde. Veniec bol hotový, ale stále mu niečo chýbalo. Potom som dostala nápad, pridám nejaké jarné kvety. Ups, žiadne jarné kvety som doma nemala. Čo teraz? Ďalší nápad, ešte bláznivejší. Spomenula som si na bielu kvetinu, ktorú som mala odloženú v krabici s názvom - naša svadba.


So, the base was from the old Easter wreath. I wrapped it with jute ribbon from Christmas supplies, added a couple of rooster feathers and twigs of boxwood. Who knows me well, I am always happy to add some greenery. Wreath was done, but there was still something missing. Then I got the idea, add some spring flowers. Oops, I had no spring flowers at home. What should I do? Another idea, even crazier. I remembered the white flower that I had packed in a box with the name - our wedding.




Pre menej bláznivé tvorilky úplne postačia tie jarné kvietky (snežienky, modrinec, nezábudky alebo iné drobné kvietky).

For less crazy crafters fully suffice the spring flowers (snowdrops, muscari, forget-me-nots or other small flowers).





Ak si rozumiete s háčikom, veniec môžete doplniť aj háčkovanými kvetinami.

If you are friend with hook, you can add crochet spring flowers on wreath.

Linking to:
Dear Lillie Spring Thing Link Party

20 komentárov:

  1. Renatko,hned jak jsem na věnci viděla bílou květinku,tak mě napadlo,že je buď plesová či svatební...je to úžasný nápad...měj se krásně papa K.♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Renčo,moc pěkný věnec. Taky si budu muset nějaký udělat. Na ten tvůj je radost pohledět, je krásně jemný, já úplně přeplácané. V jednoduchosti je síla :-)

    Pěkný den Denisa ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Renatka oba vence su pekne ale ten novsi je uz taky elegantnejsi a fakt nema chybu...Nellie

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Renat,taky jsem pred mnoha lety mela barevnejsi ulety,ale jak je videt,obe jsme vyzraly,hi,hi..je zajimave zkombinovat prirodni barvu juty se svatebni kyti,ale co me vzdy dostava,jsou tve zelene krasne vetevky,ty tomu dodaji vzdy kouzlo.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Reni, no úžasné. Ružička zo svadby? To by ma vôbec nenapadlo, že takáto bola jej úloha predtým. Ružička nádherne venček zjemňuje a tomu všetkému krásnemu prírodnému dáva šmrnc. Veľmi sa mi páči. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Janka tak náhodou mne sa páči aj ten farebný. Určite si ho vtedy robila s nadšením a bolo to in. Ale farby tento rok ožívajú či už v móde alebo bývaní. Aj keď základ je na bielej. Ale k tomu novému venčeku, páči sa mi veľmi, najmä keď si tam zakomponovala buxus a kvet, ktorý ti pripomína tebe milú udalosť. Príjemný pondelok Lenka.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Reni, věneček je krásný,ale po velikonocích bych si tu květinu určitě zase schovala do té krabičky,,Naše svatba"...Věra

    OdpovedaťOdstrániť
  8. RENI, VĚNEČEK JE MOC POVEDENÝ.
    PĚKNÝ NÁPAD.
    MĚJ SE HEZKY.
    BOHDA

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Reni, věneček je krásný. To srovnání s tím původním vyvolává úsměv na tváři :-) Ale rozhodně si nemyslím, že by to byl takový úlet, jak naznačuješ :-) I "móda" v oblasti floristiky se mění... Ten Tvůj aktuální věneček krásně zapadá do té současné. Moc se mi líbí jeho jednoduchost a nepřeplácanost.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Reni, môj svadobný venček z perličiek skončil na vianočnom stromčeku a zo šiat som ušila deťom šaty na karneval.
    Venček je krásny.
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Renatko, to je ale povedená recyklace. Nový kabátek se mi moc líbí.
    měj se krásně Věrka

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Renatko, tvůj jarně - svatební věnec je fakt parádní!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Reni, tvůj věneček je nádherný .... Marki

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Přírodní a moc,moc krásný!!!!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Reni, to je paráda! I s tím svatebním květem :o) dost dobrá improvizace ;o)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Ahoj Renátka, keby si videla moje prvé nesmelé výtvory :-)) Asi ako každý, keď začína. No tento Tvoj sa náramne vydaril. Má trošku moderna, trošku nostalgie, ale najviac romantiky. Je jednoducho nádherný.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za návštevu na mojom blogu a krásny komentár.
Odkaz pre SPAM-merov: Všetky spamy budú z komentárov ihneď vymazané, využite svoj čas efektívnejšie !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...