17. marca 2013

Hosťovanie / Guest Post

Raz večer, ktorý nebol ničím výnimočný ani odlišný od tých ostatných, som sa snažila zaspať. Bohužial myšlienky mi výrili hlavou rýchlosťou svetla, napadlo ma, že by bolo fajn, dať priestor začínajúcim blogerkám, ktoré majú rovnakú vášeň pre vintage ako ja, prezentovať svoj virtuálny svet.


Tak vznikol nápad na hosťovanie inak známy ako guest post. O čo vlastne ide?
Ak začínate s blogovaním a chcete dať vedieť o svojom blogu, chcete prilákať čitateľov a zvýšiť sledovanosť blogu, ponúkam Vám jedinečnú možnosť a to formou hosťovania na blogu crafto-mania.com.


Podmienky hosťovania:
  • mať vlastný blog zameraný na vintage alebo shabby chic, záľubu v starých veciach, bazároch a blších trhoch,
  • počet sledovateľov Vášho blogu máte menej ako 10
  • na blogu máte aspoň 3 publikované príspevky s Vašou tvorbou a fotkami, ktoré sú Vašim dielom (nie stiahnuté fotky, ako inšpirácia)
  • napísať príspevok, v ktorom krátko predstavíte seba a svoj blog, prečo ste začali s blogovaním, aké sú Vaše záujmy a záľuby, čo Vás inšpiruje a láka, aké sú Vaše plány a čo čitatelia nájdu na Vašom blogu (tento príspevok bude publikovaný na http://www.crafto-mania.com s odkazom na Váš blog)
  • príspevok spolu s Vašimi fotkami zašlite na mail renata.jassova@gmail.com


Dnes Vám predstavím Lenku alias Jazmínu a jej blog Životnapredmestí, ktorý Vás určite očarí.


Volám sa Lenka a bývam na predmestí. Priatelia a známy ma dlhé roky volajú Jazmína, možno ma mnohé z Vás poznajú pod touto prezývkou.

Prečo som sa rozhodla založiť si blog? Neviem to ani presne definovať, no vždy som mala, aj mám v hlave kopec myšlienkok, s ktorými som sa chcela podeliť .... tak asi preto. Chcem sa podeliť o to, čo ma baví, možno aj nebaví, čo mám rada, čo neznášam, čo sa mi páči alebo nepáči ....Mám rada veci, ktoré si už čo to prežili, ale stále robia ľuďom ako som ja radosť. Staré funkčné veci s patinou, severský štýl bývania, vintage a tak trochu shabby chic. Bazár a blší trh sú mojou posadnutosťou, tak ako aj hortenzie, káva, moja záhrada a hospodárstvo vo dvore. Rada tvorím, aranžujem, šijem, recyklujem. Nemám rada hlupákov, plasty, brokolicu, červenú farbu, muchy ....

Čo ťa inšpiruje? Všetko okolo mňa, ľudia, kameň na ceste, strom, slovo, myšlienka. Ak ma niečo zaujme, viem si predstaviť, čo by mohlo byť.

Čo môžeme čakať na mojom blogu? Dozviete sa čo to o našom bývaní, mojom tvorení, čo a kde som "ulovila", čo nám vyrástlo v záhrade a koľko vajíčok nám dnes zniesli sliepky :)  ale aj čo sa mi podarilo a v čom som neuspela. 



Na záver už len zopár slov. 
Tieto krásne fotky s Lenkinými výtvormi, ale aj mnohé iné, ma doslova nalákali a jej blog som si obľúbila. Myslím, že nebudem sama, ktorá si ho zaradí medzi obľúbené. Tomuto sa ťažko odoláva :)

9 komentárov:

  1. Lenka je sikula...uz som mala tu cest nakuknut na jej blog...:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Výborný nápad Reni a súhlasím s Tebou, ja tiež chodím na návštevu. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  3. So pretty, Renata! Thanks for sharing with us! I'm headed over to her blog! Have a lovely week!
    Hugs,
    Becky

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja ho mám tiež už v obľúbených. Je to moja šálka kávy. J.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Reni, výborný nápad už ho mám v obľúbených.
    Umelé kvietky sú ako živé a udomácnili sa aj v našej domácnosti. V panéláku aj napriek veľkej snahe mi vykapali všetky kvety a darí sa jednine kaktusom.
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Renatko,je to moc dobrý nápad a blog Leničky (Jazmínny ) je pěkný ...přeji ti krásný začátek týdne papa K.♥

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Pěkný nápad:-). Taky jsem se přidala.Věra

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Zajimavy napad,je fajn,kdyz nekdo,kdo miva bezne uz opravdu hodne komentaru a ctenaru da prostor a moznost nove blogerce dat o sobe vedet.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ahojte kamarádky :-).Ďakujem Vám za milé slová, a Tebe Reni za príležitosť :-)).Pekný večer prajem, jazmínna

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za návštevu na mojom blogu a krásny komentár.
Odkaz pre SPAM-merov: Všetky spamy budú z komentárov ihneď vymazané, využite svoj čas efektívnejšie !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...