3. januára 2012

Háčkovaná deka

Jednou z činností, ktoré ma tieto dni zamestnáva je háčkovanie (teda okrem detí, ktoré sú choré a hašteria sa každých desať minút). Háčkovanie celkom pokročilo, až do tej miery, že som sa pokúsila vyskladať len tak pre seba aká bude, keď bude hotová.  Už teraz som sa do nej zamilovala. :)

 


Rozmerovo bude väčšia ako patchworková, ktorú som šila pre Natálku. Farebná kombinácia ružová, zelená, biela u mňa boduje stále, takže aj háčkovaná deka je v týchto farbách. Dnes som sa bohužial zasekla, došla mi biela. Chcela by som ju podšiť látkou alebo flísovou dekou, aby príjemne hriala.


23 komentárov:

  1. Reni, paráda, ja teraz dokončujem fialovú .... už ma bolia prsty od háčiku tak popri tom aj šijem ak sa dá ...

    Som veľmi zvedevá na výsledok!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj Reni, ďakujem veľmi pekne za návštevu môjho blogu a hlavne za milé slová, ktoré ma vždy povzbudia. Som len začiatočník aj v blogovaní aj vo fotení i v mnohom ďalšom. Tvoj blog mi je srdcu milý a tiež sa sem budem rada vracať. Ešte raz ďakujem a prajem skoré uzdravenie detičiek a všetko dobré v novom roku.
    Tá háčkovaná deka bude nádherná, keď dostanem odvahu aj ja si takú spravím... Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne a aj kombinacia farieb je super :-) držím palce pri dokončovaní, to u mňa trvá vždy najdlhšie :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pekné veci, hlavne tá háčkovaná deka, tiež hľadám niečo, ešte som to nerobila (ale asi budem babičkou ....:) tak sa chcem pochlapiť. Neviem ako to technicky zošijem, ale ja by som to hneď priháčkovala

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak to máš teda můj obdiv....háčkování mám moc ráda, ale na deku bych si netroufla. Chce to hodně času a trpělivosti. Bude nádherná....

    OdpovedaťOdstrániť
  6. NÁDHERA,NÁDHERA,NÁDHERA!Hned jak opustím šicí stroj musím si také udělat deku a ta tvoje bude mojí inspirací je nádherná!Michaela

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to som neskutočne poctená, že môj výtvor bude pre teba inšpiráciou. Myslím si, že aj o tom je blogovanie, byť inšpiráciou pre ostatných. Tak nech sa ti deka vydarí.

      Odstrániť
  7. Nádhera, náádhera. Taková deka je můj tajný sen.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ahoj, mozem sa spytat to je priadza camila alebo catania a ktore odtiene dakuujemm

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dievčatá buďte trpezlivé, je Vás viacej a už chystám príspevok s odpoveďami na všetky Vaše otázky. Renata

      Odstrániť
    2. Vsetky detaily o deke su dnes na blogu.

      Odstrániť
  9. ahoj, ja som začiatočník a chcela by som uháčkovať dečku pre moju princeznú, ktorá je eše v brušku. Preto ťa chcem poprosiť o návod na tie štvorce. Vrela vďaka. Erika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dievčatá buďte trpezlivé, je Vás viacej a už chystám príspevok s odpoveďami na všetky Vaše otázky. Renata

      Odstrániť
    2. Erika, dnes som uverejnila na blogu navod aj vsetky detaily ako na hackovanu deku. Dufam, ze som pomohla.

      Odstrániť
  10. Ahoj, pripájam sa aj ja ku dievčatám. Deka je nádherná, chcem sa aj ja o ničo podobné pokúsiť. Mohla by som poprosiť návod na štvorec? a z akého materiálu bola deka robená? Veľké dík.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dievčatá buďte trpezlivé, je Vás viacej a už chystám príspevok s odpoveďami na všetky Vaše otázky. Renata

      Odstrániť
    2. Navod aj detaily su uz k dispozicii na blogu

      Odstrániť
  11. Pěkný den přeji,

    hledám návod na háčkovanou dečku a našla jsem si vás, protože vaše dečka je úchvatnáááá. Mohla bych vás poprosit o návod na čtvereček. Čekáme 3. miminko, tak bych pro něj chtěla dečku.

    Děkuji a háčkujete krááásně Dana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Danka navod na stvorcek aj ostatne informacie su v dnesnom prispevku na blogu

      Odstrániť
  12. Ahoj Renatko, deka je krásná i celý tvůj blog :-) taky mě láká že bych si ji vyrobila jen najít ty správné barvičky :-) Měj se sluníčkově Zuzka

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Renatka :) .Mohli by ste mi taku vyrobit ?

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Renatka :) .Mohli by ste mi taku vyrobit ?

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Dobrý deň, rada by som vyskúšala tiež uháčkovať takúto nádheru. Viete mi prosím poslať návod ? Ďakujem veľmi pekne

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za návštevu na mojom blogu a krásny komentár.
Odkaz pre SPAM-merov: Všetky spamy budú z komentárov ihneď vymazané, využite svoj čas efektívnejšie !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...