18. januára 2012

Messenger taška

Minulý týždeň v utorok som strihla do modrej látky s ružičkami. 
Mám v pláne ušiť messenger tašku (alebo niečo čo ju bude aspoň trochu pripomínať) plnú farieb a stužiek. Skrátka takú, čo by sa náramne hodila každej malej slečne. Mám nastrihané a všetko pripravené v pracovni.


No a na tej pracovni to stojí aj padá. Je to super zašiváreň pred deťmi, ale bohužial sa o ňu musím deliť s mužom. Je to aj jeho pracovňa. Minulý týždeň bol chorý, zostal doma a dokončoval zameškanú prácu. A okupoval pracovňu.

Vo štvrtok sa stalo niečo nevídané, môj muž sa ma opýtal, či nič netvorím. Tak som mu vysvetlila, ako sa veci majú, že háčkovanie sa nekoná, lebo došli zásoby a šiť nemôžem, lebo nemám kde. Myslím, že môj výraz ala "psie oči" zabral a večer som už šila.

Tu je malá ochutnávka :)


Vo vnútri dve kapsičky. Na krajčírku začiatočníčku úplne stačí. 


To by som nebola ja, keby som sa na niečom nezasekla. Ani za ten svet neviem, kde som odložila magnetické zapínanie. Takže šitie zatiaľ stojí. Večer idem prehrabať celý byt.

P.S. Naposledy keď som hľadala kovové krúžky, našla som zabudnuté slovenské koruny :))

15 komentárov:

  1. Odpovede
    1. Hi Yvonne, I'm so glad that you like it. It's my first messenger bag ever. Have a nice evening.

      Odstrániť
  2. Teším sa, oj, teším, na výsledok...vyzerá to zatiaľ dokonale:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Janulka, ďakujeeeem velice. Hneď som podrástla o centimeter :))

      Odstrániť
  3. Došel Vám můj e-mail s adresou na hedvábné stužky? Nešlo mi to odeslat.
    Hezký večer:-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Renatko, ďakujem krásne. Mail prišiel v poriadku, hneď som okukla ponuku. Pekný večer.

      Odstrániť
  4. Renatko krásné,ty látečky jsou nádherné odkud je máš prosím?Michaela(byvicky@centrum.cz)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem za komentár. Poslala som ti maila. Pekný deň. Renata

      Odstrániť
  5. Renatko taška bude překrásná, a tím hledáním jsme na tom podobně, často hledám a hledám a nenacházím :-) krásný den Dita

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dituška aj tebe prajem krásny už skôr večer. Ja si už sama sebe pripadám smiešne, stále niečo hľadám. Dúfam, že nezostane rozšitá dlho a nájdem konečne to magnetické zapínanie :))

      Odstrániť
  6. tie látky sú užastne :-) možem aj ja vediet odkial ich máš ? ked tak na mail : katusicek@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Hey would you mind stating which blog platform you're using?

    I'm planning to start my own blog in the near
    future but I'm having a tough time

    selecting between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal. The reason I ask is

    because your design seems different then most blogs and I'm looking for something unique.
    P.S My apologies for being off-topic but I had to ask!


    Also visit my web blog: http://www.bikersowned.ca/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za návštevu na mojom blogu a krásny komentár.
Odkaz pre SPAM-merov: Všetky spamy budú z komentárov ihneď vymazané, využite svoj čas efektívnejšie !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...