16. januára 2012

Víkendová chalupa

Asi sme minulý rok boli veľmi dobrí, lebo sa nám splnil sen. Naše predstavy sa zhmotnili do malého domčeka s veľkou záhradou. Mám veľkú radosť, že sa nám to podarilo. Ale zároveň mi behajú zimomriavky po chrbte, keď si predstavím, koľko práce a úsilia nás to bude stáť. 


Cez víkend sme si boli trochu "máknuť" na dome. Vymaľovali sme spálňu, obytnú miestnosť a kuchyňu. Celé to trochu prekuklo, pôvodný náter bol v štýle brazílskej samby (trochu zelenej, trochu oranžovej, trochu bordovej). Ešte nás čaká chodba, kde je trochu kanárikovej žltej.


Kopec roboty ešte pred nami. Kúpeľňa a izba pre dievčatá je ešte v nedohľadne. 
Zatiaľ to vyzerá ako na bojovom poli. Už sme sa chystali, že namontujeme nové batérie. Ale ako naschvál, treba prerobiť 
rozvody nad vaňou a ten kus betónu pri umyvadle pôjde tiež preč.



Myslím, že tak na päť rokov máme o zábavu postarané. Teda aj s prácou na záhrade, ktorá je v katastrofálnom stave. 
To vedľa domu je "Letná kuchyňa" ešte v pôvodnom stave.


Dúfam, že o mesiac, dva budem môcť aktualizovať stav prác. 

Prajem Vám krásny začiatok týždňa a práci česť :)

4 komentáre:

  1. Páni, to je nádhera... já se musím přiznat, že rekonstrukce miluju, i když to stojí hrozně úsilí a někdy i nervů. A tohle je krásný materiál :D Přeji Reni ať se vám to daří co nejlépe zvládnout, moc se těším na další fotečky! Jo a ta koupelna je parádní, moc se mi líbí jak je dlouhá, je to hodně zajímavý. hezký den pa R.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti moja. No hádam úplne nezošediviem pri rekonštrukcii, lebo priznajme si, nájsť dobrého majstra je niekedy nadľudský výkon. Kúpeľňa a izba pre deti je zvláštny rozmer, kedysi boli domy s takou dlhou chodbou, tak prečo ju nevyužiť. Na kúpeľňu sa teším aj ja, mám už predstavu že ako. Tak vkladám fotky na Pintereste ako inšpiráciu. Určite sa potom podelím o nové fotky. Krásny deň aj tebe.

      Odstrániť
  2. Milá Renka, neviem, prečo som až teraz objavila tvoj blog? Máš to tu krásne, a tú chalupu v dobrom závidím, to je asi sen nejednej z nás. Budem nakukovať, ako vám to ide od ruky, ale už teraz to vyzerá nádherne. Pekný deň. zuska

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Zuska, ďakujem ti za krásny komentár a milé slová. Teším ma, že sa ti páči. Chalúpka bola náš velký sen, hlavne keď prišli deti, tak sme chceli miesto kde by mohli byť vonku bez obáv, že sa im niečo stane. Chalupa so záhradou je ideálne riešenie. Už len si ju vyšperkovať podľa našich predstáv :) Krásny deň. Pá. Renata

      Odstrániť

Ďakujem za návštevu na mojom blogu a krásny komentár.
Odkaz pre SPAM-merov: Všetky spamy budú z komentárov ihneď vymazané, využite svoj čas efektívnejšie !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...