13. januára 2012

Vyšívané srdce

Listujem v starých  časopisoch o bývaní. Chytilo ma akési nutkanie urobiť si poriadok vo časopisoch, pretriediť ich a vyhodiť tie, ktoré sú staré a bez inšpirácie. Marianne Bydlení, ročník 2006. Ja som ale riadny sysel, keď skladujem šesť rokov staré vydanie :))



Upútal ma obrázok vankúšika pleneného levanduľou s nádhernou výšivkou hodvábnou stuhou.

Urobila som si hrubý náčrt a pustila sa do vyšívania.

. . . . . naivne si mysliac, že to nemôže byť až také ťažké.


Omyl, môže. Hlavne ak nie je poruke hodvábna stužka. Tiež som nedomyslela, že je asi jednoduchšie vyšívať na plátno 
alebo ľan ako na husto tkanú bavlnu, čo už. Chyby začiatočníka, to časom vychytám.


Ide mi to strašne pomali a prsty si už necítim. Skrátka ideálny základ na tvorenie.
Túto som fotila pri umelom osvetlení a bez blesku, no nič moc.

Ak Vás tiež láka vyšívanie stuhou, tu nájdete návody na kvety, lístky a rôzne techniky. Hľadala som aj obchody na Slovensku, ktoré by mali v ponuke hodvábne stuhy, ale zatiaľ som žiadny nenašla.  Ak viete o takom, dajte mi vedieť. Pekný večer a ešte krajší víkend.

10 komentárov:

  1. Reni, to bude nádhera ... pršteky, pršteky...jáj to poznám aj ja dnes trocha opäť vyšívam :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti moja, veru potrebovali by dáku rekonvalescenciu :)) Už sa teším na fotky u teba. To mi zasa padne sánka :)

      Odstrániť
  2. Renatko, to je nádhera, chtěla bych to jednou umět, hezkou neděli,
    Marcela

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Hezká práce! Hedvábné stužky kupuji je u jedné maďarské firmy z Budapešti (myslím?) Jestli by vás zajímala adresa (a já jí najdu), předám.
    Hezký blog, hned se pozná šikovná "tvořilka", plná energie:-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lezarts,
      ďakujem za pochvalu, tá vždy poteší a zdvihne náladu :)

      Jéj, tak ak môžem poprosiť o tú adresu na mail renata@free.sk.
      Krásny večer prajem a ďakujem za návštevu blogu, dúfam, že nie poslednú :)

      Odstrániť
  4. Ale se ti to velmi povedlo,aspoň mě se obrázek velmi líbí,tuhle techniku chci vyzkoušet také,já jeden obchůdek znám,ale tady v čechách,nevím zda posílají na slovenko,mrknu se,zjistím a pak písnu:-)Michaela

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to si ma potešila, robila som ho dosť narýchlo a bez veľkého rozmýšlania :)) Ak môžem poradiť, radšej skúšaj s hodvábnou stužkou. Ja som mala obyčajnú saténovú a to bola riadna makačka, ale našťastie už mám dobojované. A vopred ďakujem za tip na obchodík.

      Odstrániť
  5. Reni skús pozrieť tento web, majú tam pekné stužky: web http://www.ccinspiration.eu

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Reni, máš moc krásný a nápaditý blog. Kdyby jsi ještě stále hledala hedvábné stužky, tak mám dobrou zkušenost tady: http://www.postaramese.cz
    Přeji hezký víkend a šťastné dny :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ahoj, raz za čas zavítam na tvoju stránku a vždy ma poteší a inšpiruje. Ak ešte hľadáš obchod so stužkami tu je http://www.storex.sk/
    Prajem pekný deň

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za návštevu na mojom blogu a krásny komentár.
Odkaz pre SPAM-merov: Všetky spamy budú z komentárov ihneď vymazané, využite svoj čas efektívnejšie !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...