23. januára 2012

2. ocenenie

Je príjemné zistiť, že Vo Vašom svete i keď len virtuálnom máte priateľov, ktorý majú srdce na dlani. 
Za Vašu snahu sa Vám odmenia návštevou na blogu, príjemným slovom, pochvalou. Len prednedávnom som dostala od Gabiky, Zusky a Renky prvé ocenenie. 

Víkend som strávila pracovne vyťažená, takže som sa tešila domov na trochu relaxu.
A čakalo ma veľmi milé prekvapenie.

Pôvodná myšlienka sa zrodila u Mišky a vytvorila ocenenie pre všetky, bez obmedzení a podmienok. Ja som ho dostala od Aďky. Je presne také ako na obrázku, venované zo srdca.


Moc si toho vážim, že sa mi dostalo takéto ocenenie.
A pretože je to ocenenie zo srdca bez obmedzení posielam ho všetkých tvorilkám, šikulkám a kreatívnym osôbkám, ktoré sa delia o svoje pocity, zážitky, nápady a trochu svojho súkromia.
Patrí Vám môj obdiv a vďaka a toto ocenenie patrí Vám všetkým.

Mám Vás rada


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za návštevu na mojom blogu a krásny komentár.
Odkaz pre SPAM-merov: Všetky spamy budú z komentárov ihneď vymazané, využite svoj čas efektívnejšie !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...