8. januára 2012

Sobotná párty

V sobotu večer som organizovala malú oslavu, takú skôr komornú. Na párty som pozvala moje dve najlepšie kamarátky, ktoré poznám už niekoľko rokov. Chcela som pripraviť niečo jednoduché, efektné a chutné.  Bufet formou švédskeho stola bolo výborné riešenie.

Nie som žiadny kulinársky guru, varím vždy podľa receptov, žiadne experimenty.  Vsadila som na taliansku kuchyňu, teda okrem dezertu :) Tá zatiaľ nikdy nesklamala.

Sobotné Party Menu

bruschetta s paradajkami
rukolový šalát s prosciuttom, sušenými a čerstvými paradajkami
hruškovo-škoricové muffiny
olivy, hrozno, syr a biele víno





A ako ste strávili soboty Vy?


4 komentáre:

  1. hmm mnam :) ten salat vyzera uchvatne...este ze sa vari obed...:) Ja som vcerajsi den prelenosila doma, vonku bola taka zima, ze sa mi nechcelo ani len nos vystrcit. ale dnes uz niekam pojdeme...sa aspon prejst :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zuzka, to ma ani nenapadlo, taká provokácia :)) Včera som bola vonku s Natálkou. Pršalo, fúkalo ale aspoň sme boli na vzduchu. Prajem pekný víkend a nech Vám vyjde počasie na prechádzku. Renata

    OdpovedaťOdstrániť
  3. hmmm... to bych si dala :) miluju tenhle salát, taky ho dělám. U nás bylo vážně ošklivo, vyrazila jsem na odpolední procházku s Julou a po 20min. začalo pršet, takže zase domů, uf. Kdyby alespoň začalo už sněžit... Asi jste si to užily, to je fajn :) p.s. koukám, že jsi taky změnila design, to je super:) krásné! papa R.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dobroty na oslavu vypadají lákavě, snědlo se všechno?
    Iva

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za návštevu na mojom blogu a krásny komentár.
Odkaz pre SPAM-merov: Všetky spamy budú z komentárov ihneď vymazané, využite svoj čas efektívnejšie !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...