22. novembra 2011

DIY adventné sviečky

Tento týždeň som vytiahla niečo málo z vianočných ozdôb a začínam zdobiť. Tento rok budem ladiť do červeno biela. Minulý rok sme mali červenú so zlatou, tak nech je trochu zmena. Keď bude všetko hotovo, určite sa podelím s fotkami.

Ale iné som chcela. Veľmi sa mi páči tento adventný svietnik. Jednoduchý ale krásny.


Vyrobiť si ho je veľmi jednoduché.


Čo budeme potrebovať:
  • štyri sviečky
  • voskový papier (u nás v papiernictve bohužial nemali), tak som použila pauzovací papier, na ktorom sú vytlačené čísla 1,2,3 a 4 fontom STENCIL (neviem či sviečka zhorí aj s pauzákom :( )
  • nožnice
  • fén
  • papier na pečenie
  • chňapka, ak máte azbestové ruky nie je potrebná

A ideme na to. Čísla si vystrihneme a vystrihneme aj pás z papiera na pečenie v šírke sviečky a dlhý, tak aby obopínal sviečku.

  
Na sviečku priložíme číslo a prekryjeme papierom na pečenie, natesno. Nasadíme na ruku chňapku a môžeme fénovať číslo. Sviečka sa začne mierne topiť a tým číslo krásne splynie so sviečkou. Opatrne odkryjeme papier na pečenie a pokračujeme s ďalšími číslami.


Až kým nemáme hotovo.  Prajem veľa zdaru a nespálené ruky :)
Renata

7 komentárov:

  1. ak o je paráda, a ja som už kúpila kovové číslice ... škoda ale nápad perfiš odkladám :-) Reni, ďakujem...

    Inak aj ja som eno rok začala na červeno bielo ...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Renato, to je genialne jednoduche a naprosto efektni. Super napad. Mej prima vikend, Katerina

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Katuška, ďakujem pekne za chválu. Neviem ako u Vás, ale u nás dnes oslavujú Katarínky, tak všetko najlepšie k meninám :) Pekný víkend aj tebe. Renata

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Renat, tak to je luxus, v životě by mne nenapadlo, že to jde takto jednoduše vyrobit... Vážně efektní, ona ta jednoduchost (ve stylu) má hodně co do sebe. J.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. úúžasný nápad, díky. Přeji krásný advent.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jej i já sem tak dělala svíčky,jen já sem si tam obrázek s číslem nalepila:-)Michaela

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za návštevu na mojom blogu a krásny komentár.
Odkaz pre SPAM-merov: Všetky spamy budú z komentárov ihneď vymazané, využite svoj čas efektívnejšie !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...