10. novembra 2011

Vianoce sa nezadržatelne blížia

Tento rok mi to ešte dáko nedochádza, iba čo vidím tie Vaše skvostné výtvory, Vianočné dekorácie a nápady na darčeky. Tak mi zviera žalúdok, že by som už mohla aj ja začať rozmýšlať trochu Vianočne.

Nedávno som sa pristihla pred detmi, ako si hryziem do jazyka a prehĺtam vetu, aké darčeky kúpime pod stromček. A prehodila na, čo prinesie Ježiško pod stromček.

Pre tých, čo už neveria na Ježiška a desí ich komercia, ktorá sa potichu vkradla do tohto čarovného obdobia, si pomaly chystám prekvapenia. Zatiaľ všetko len v procese testovacieho šitia a nápadov na papieri.

Háčkované chňapky, tie sú definitívne na zozname darčekov


Košík na drobnosti pre krstnú


 a obal na fotoaparát (v mojej obľúbenej červenej kombinácii)


A aké darčeky by Vás najviac potešili?

Renata

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za návštevu na mojom blogu a krásny komentár.
Odkaz pre SPAM-merov: Všetky spamy budú z komentárov ihneď vymazané, využite svoj čas efektívnejšie !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...