20. januára 2012

Trojnásobné prekvapenie

 Dnes ste ma moje milé pekne šokovali. Čakalo ma trojnásobné prekvapenie.

Moje prvé ocenenie, ktoré som dostala od Gabiky

a vzápetí aj od Zusky http://zuska7.blogspot.com/

a do tretice aj od Renky http://lezarts-renata.blogspot.com/


Ďakujem ti Gabika z celého srdca, som veľmi poctená a ani neviem čo by som napísala, lebo som zaskočená. Máš krásny blog plný inšpirácie, nádherných výtvorov a krásnych fotiek. 

Ďakujem ti Zuska, si zlatúšik. Mám rada tvoj blog, z ktorého sršia nápady, nielen pre nás kreatívno chtivé ale aj pre krpcov kreatívcov. A to u mňa boduje.

Ďakujem ti Renatka, za tvoju nezištnú pomoc bez váhania. Tvoj blog je plný skvelých príbehov, ktoré sú písané s humorom, ktorý mi sadne.

Dievčatá patrí Vám moje

Ď A K U J E M


V oceňovaní som úplný nováčik, dúfam, že to nepopletiem. Tak pekne poporiadku. Tu sú pravidlá:
Nechaj odkaz na svojom blogu na osobu, ktorá Ti ocenenie udelila. Vyber 5 blogov, ktoré chceš oceniť, tieto blogy nesmú mať viac ako 200 následníkov. Svojim nominovaným zanechaj odkaz na ich blogu, aby vedeli, že ich chceš oceniť:-) Potom umiestni ocenenie na svojom blogu. 

Ocenenie posielam práve sem, týmto osôbkam. 
Rada sa vraciam na Vaše blogy, sú mi srdcu blízke.

Škoda, že ocenenie môžu dostať iba piati.

Želám Vám pekný víkend plný radostných správ






7 komentárov:

  1. Renátka, ďakujem veľmi krásne za ocenenie. V poslednom čase sa necítim ani hodná takej pocty, keďže z rôznych dôvodov neprispievam často na blog. Ale i tak si ho vážim a zo srdca ešte raz ďakujem.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jééééééééééj, Reni ďakujem. To mi tá sobota krásne začína. Som vďačná za každé nakuknutie do môjho skromného blogu a keď nejaká milá osôbka ako Ty si na mňa ešte aj spomenie......
    NO KRÁSNY VÍKEND!!!!!! Samozrejme že posuniem ocenenie ďaľším milým dušičkám. Renatka ešte raz ďakujem a prajem pekný deň, Hela

    OdpovedaťOdstrániť
  3. R+R=stejný vkus. Tak to ani nemohl výběr, jinak dopadnout:-D!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Reni, zabudla som Ti takto cez komentár veľmi pekne poďakovať. Dúfam, že som všetko spravila podľa pravidiel a postúpila Tvoje ocenenie ostatným. Ešte raz moc, moc ďakujem a tým, že som v blogovaní začiatočník som šťastná za každé jedno jeho zobrazenie od milých ľudí ako si ty.
    Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Reni, moc děkuju....udělala jsi mi velikou radost. měj krásný zbytek víkendu:-)J.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahojky u mě také něco máš:-)Michaela

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Reni za Tvoj krásny blog máš u mňa tiež niečo. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za návštevu na mojom blogu a krásny komentár.
Odkaz pre SPAM-merov: Všetky spamy budú z komentárov ihneď vymazané, využite svoj čas efektívnejšie !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...