31. januára 2012

Veniec na stenu

Dúfam, že ste strávili príjemný víkend a vhupli do nového týždňa
plné elánu.

Včera som mala kreatívnu náladu. Okrem dekorácie z kníh som uviazala aj veniec do obývačky. Ako sme odložili stromček, tak mám neustále pocit, že potrebujem dovnútra priniesť trochu prírody. 

Na fotkách to nie je tak dobre vidieť, ale v skutočnosti v izbe nastala neuveriteľná premena. 


Takmer dokonalú ilúziu útulného domova nám dotvára trčiaci klinec zo steny :))


Fotky sú dosť orezané, lebo skrývajú Lenkine umelecké výtvory na stene. 
Takže na zozname povinností na jar pribudne aj maľovanie.

... takto to vyzeralo v kuchyni ...

.... nastrihaný buxus, trochu konárikov a šišky...
A ešte horšie v obývačke, lebo Natálka mi medzitým stihla vybrať všetky riady
zo skriniek.

Pôvodne som chcela prilepiť šišky, preto tá tavná pištol na fotke.
Ale s kvetmi to tiež nebol zlý nápad, čo poviete.


8 komentárov:

  1. Renatko krásný věneček a to ořezávání fotek znám-my budem ted malovat také-všude jsou samé ručičky:-)Michaela

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Renatko, věneček je parádní, kytičky mu sluší,
    Marcela

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Reni, presne ako hovoríš príjemné spestrenie interiéru po Vianociach. Krásne. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Renatko, taky se mi líbí, miluji buxus!
    Pohodový večer, zdravím Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krušpán .. ako u nás nesie názov ... Tak ja mám tento venček od predvianoc na polici, len taký "iba" holý .. a tiaž mám stále pocit prírody aj doma :-) kedže už roky nebývam v rodinnom dome, tak si aspoň nosím našu rodičovskú záhradu domov :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Reni, venček sa Ti vydaril je krásny a jemný. Aj naša obývačka zostala pustá , keď sa odložil stromček

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za návštevu na mojom blogu a krásny komentár.
Odkaz pre SPAM-merov: Všetky spamy budú z komentárov ihneď vymazané, využite svoj čas efektívnejšie !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...