17. januára 2012

Novinky u nás

Dnes sa mi mimoriadne nechcelo z postele von. Za všetko môže počasie a nemyslím to v zlom.

Aj u nás konečne sneží, vonku to je ako vo sne, všetko krásne biele a stále sneží. 
Muž zmenu počasia hneď zrána okomentoval slovami "No super, zase všade zápchy". 
Ja našťastie problémy s raňajšou premávkou nemusím riešiť, takže som si s deťmi užívala
 pohľad von z okna s úsmevom. Predsa to nebude až tak zlé s tou zimou.

Aby som tu netlachala iba tak o snehu, podelím sa s Vami o pár fotiek mojho nového 
úlovku z bazáru. Bola to láska na prvý pohľad.  Zrkadlo som hľadala už od minulého roku.


Pár príležitostí tu bolo, ale jedno bolo veľké, druhé bolo zase v hroznom stave, ďalšie 
zase s hroznou cenou. Už som to chcela zabaliť. Dobre, že som to nevzdala, lebo by mi ušla táto nádhera.


Zatiaľ sa mi páči v stave v akom je. 
Ale určite pôjde na bielo so šedou alebo tmavou patinou. Čo poviete?


9 komentárov:

  1. Nerooooooob:) Potrebujem presne také isté:) Nádhera - jedným slovom!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeeeem, tiež som si skoro cvrkla, keď som ho objavila :) Keď náhodou nájdem podobné na nete, dám ti vedieť :)

      Odstrániť
  2. A dám ešte jeden koment.... vynikajúca farba, premysli si to ešte s tou bielou:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krasny ulovok Reni, a u nas konecne snezi tiez. Uz sme stihli aj prechadzku so sankami. Hned rano som vybehla, lebo som sa bala, aby sa ta nadhera neroztopila.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Reni ako ti radí Janya , s tou farbou porozmýšľaj . Je krásne.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Zrcadlo, řekni, který rám na světě je nejkrásnější? Ten co má původní barvu:-D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mne by sa veľmi páčilo biele s nejakou tou patinkou, ale fakt je, že i takto je krásne. Máš čas, keď si naň tak dlho čakala. Jednoducho to nechaj ako sa povie vyzrieť a uvidíš. Krása Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aďka, takto presne som to zamýšľala. Zatiaľ ho nechám takto s pôvodným náterom. A časom keď ma omrzí, tak ho pretriem na bielo s nejakou patinou. Len ešte neviem ako nato, takúto prerábku som nerobila.

      Odstrániť
  7. Krása,jak se říká,kdo si počká,ten se dočká:-)Michaela

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za návštevu na mojom blogu a krásny komentár.
Odkaz pre SPAM-merov: Všetky spamy budú z komentárov ihneď vymazané, využite svoj čas efektívnejšie !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...