9. januára 2012

Renovácia č. 1

Dokončujem resty ešte z minulého roka. To je tak, keď mám naplánovaných kopu vecí a nestíham. 

Našla som ho vyhodeného pri smetiakoch, nemohla som ho tam nechať. Bol vo výbornom stave, takže  na ňom nebolo veľa práce.  Ošmirgľovala som starý lak, natriela bielou akrylovou farbou, urobila patinu a nalakovala. Použila som bielu akrylovú farbu Slovakryl a Pamlak MAT.


Natierala som štetcom, ale nie je to úplne ono. 
Na balkóne čaká na svoju prerábku ešte malá šuflíková komoda. 
Otestujem na nej natieranie valčekom.


Ešte neviem kam ho dám, ale určite si nájde svoje miesto. 
Zatiaľ ho používa Natálka a stavia si na ňom Lego.

5 komentárov:

  1. Krásne to je a ja osobne mám radšej stopu štetca na dreve:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak tomu sa povie úlovok, je krásny.
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jani, ďakujem. No veru som sa potešila ako malé decko. Na sídlisku sa tak často nezadarí.

      Odstrániť
  3. Fotogenický. Takému to všade pristane :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za návštevu na mojom blogu a krásny komentár.
Odkaz pre SPAM-merov: Všetky spamy budú z komentárov ihneď vymazané, využite svoj čas efektívnejšie !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...