19. januára 2012

Taštička, plná lásky

Včera si Lenka pozvala domov svoju najlepšiu kamarátku zo škôlky. 
Tak som večer mala o zábavu postarané. 

Vrámci zachovania duševného zdravia som si naordinovala trochu šitia. Vyšívané srdiečko som dokončila a dnes Vám môžem ukázať taštičku, nepostrádeteľný doplnok každej ženy. 


Pri pohľade na ňu sa mi vynárajú obrazy dámy s rubínovo červeným rúžom na perách, perlovým náhrdelníkom a v bielych rukavičkách. Dnes pri pohľade z okna mi neostáva nič, iba sa zasnívať.


Pri fotení mi asistovala naslovo vzatá odborníčka, moja malá osudová žena.


 S láskou


10 komentárov:

  1. Reni, tasticka je uzasna, moc sa mi paci tato vysivacia technika....
    a malej modelke to slusi :) pekne momentky..:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Zuzka, a modelka tiež ďakuje. Takéto vyšívanie som videla u SAR na blogu už dávnejšie, aj som sa pokúšala o "stužkovanie" ale veľká sláva to nebola. Až druhý pokus bol úspešný.

      Odstrániť
  2. Renatka je to úžasné, tak elegantné aj by som sa chcela naučiť tak krásne vyšívať. Je to ťažké?Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aďka, podľa mňa to zložité nie je, skôr prsty budú bolieť. Ja som vyšívala zo saténovou, čo som našla doma, ale natrápila som sa. Čítala som, že s hodvábnou stužkou to ide lepšie, je viac poddajná. Skús pozrieť tu http://crafto-mania.blogspot.com/2012/01/vysivane-srdce.html, písala som ako som začala. Pá. Renata

      Odstrániť
  3. Reni, je to krása. Fotky sú nafotené ako do kozmetického katalógu nádherné.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mala som výbornú pomocníčku pri fotení.:) Ďakujem Janka a prajem krásny večer. Renata

      Odstrániť
  4. Za tu krásu je tu odměna!!!
    Protože jsem byla pověřena šířit radostnou zprávu, kterou jsi (jste) přímo aktérkou, prosím bez otálení si zabrouzdejte na můj blog. Prosím spěchá, ať ta radost nevyprchá!!!
    Přeji inspirativní den.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Milá Renka, ďakujem za radostnú správu. Ja som taká hotová z toho, moje prvé ocenenie. Jupííí.

      Odstrániť
  5. Milá Reni, prajem ti dnes krásny deň a kuk ku mne na blog. Je tam niečo pre teba :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zuska, už som kukla, až som oči pučila :)) Ďakujem ti krásne, ja som z toho taká hotová. A dnes hneď trikrát. Som poctená.

      Odstrániť

Ďakujem za návštevu na mojom blogu a krásny komentár.
Odkaz pre SPAM-merov: Všetky spamy budú z komentárov ihneď vymazané, využite svoj čas efektívnejšie !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...