31. decembra 2011

P.F. 2012

Rok 2011 bol pre mňa výnimočným. Založila som si blog a objavila som aj Vaše krásne blogy. Ďakujem Vám, že ste sa pridali ku mne na mojej "blogerskej" ceste. 
Vďaka za všetky milé slová, ktoré som od Vás počas necelého roka dostávala, za Vašu úprimnosť a srdečnosť. Poďakovanie patrí aj tým, ktorí sa iba zastavili a nazreli. 

Zopár projektov, ktoré som stihla v roku 2011
1. Kabelka  2. Vianočné srdiečka  3. Vintage srdiečka  4. Vankúše  5. Vankúšik Birds  6. Organizér


 
Želám Vám nech Nový rok 2012 je lepším rokom, nech je rokom splnených želaní, snov a šťastných chvíl v kruhu Vašich blízkych. Nech Vás humor neopúšťa a zdravie sprevádza. 

Renata

7 komentárov:

  1. Prajem Ti len to naj, veľa zdravia ... pre Teba a celú Tvoju rodinku!

    Gabika

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Renatko přeji ti krásný celý příští rok prožitý ve zdraví a štěstí .. a také spoustu krásných nových projektů.. děkuji ti za přání na mém blogu ♥ Dita

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nádherné obrázky. Hodně zdraví, štěstí a lásky v novém roce.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Reni, tiez som rada, ze som ta v tomto virtualnom svete nasla a prajem ti stastny, pokojny, usmievany a hlavne zdravy rok 2012

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Renátka, všetko krásne v novom roku, nech ťa sprevádza múza a držím palce v blogovaní, teším sa na ďalšie príspevky.
    PS: Dnes mi prišla výhra, vecičky sú úžasné...už si plánujem ďalšie Vianoce v týchto farbách:) Ďakujeeeeeem ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Renatko máš krásný blogísek,já už si tě do sledovaných přidala,tak budeš mít další "blogovou kamarádku"moc se mi u tebe líbí,krásné fotečky,krásné aranžmá a taky inspirace,je fajn,že něco takového jako blogy je,aspoň si můžeme navzájem pomoct,poradit a načerpat isnpiraci pro naše domovy!Michaela

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Miška, tak ťa u mňa vítam, som rada, že sa ti môj blog páči a určite zavítam aj ja na tej tvoj. Inšpirácie nie je nikdy dosť. Blogovanie som objavila nedávno a hneď som si ho zamilovala. Mám rada štýl vintage v kombinácii s modernými doplnkami a je super, že prostredníctvom blogu som našla veľa spriaznených duší s rovnakým "postihnutím".

      Odstrániť

Ďakujem za návštevu na mojom blogu a krásny komentár.
Odkaz pre SPAM-merov: Všetky spamy budú z komentárov ihneď vymazané, využite svoj čas efektívnejšie !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...