5. decembra 2011

pani učiteľke z lásky

Cez víkend som dokončila darčeky pre dve milé žienky, ktoré sa starajú o dvadsať drobcov počas týždňa. Obidve majú ďalších drobcov doma a obe sú veľmi príjemné, bezprostredné a srdečné. 

Dúfam, že panie učiteľky zo škôlky toto malé vianočné prekvapenie pred prázdninami poteší. Nesmiem však zabudnúť pribaliť aj dáke sladké čokoládové pokušenie :)




Minulý rok som im darovala tieto vianočné srdiečka.


Poďakovanie patrí Zuzke a Silvinke, aspoň takto

3 komentáre:

  1. Juj pani učiteľky sa budú tešiť !

    OdpovedaťOdstrániť
  2. KRÁSNÉ DÁREČKY.
    MOC POVEDENÉ.
    PŘEJI PĚKNÝ PŘEDVÁNOČNÍ ČAS.
    BOHDA

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tento blog som objavila len včera, ale naozaj som veľmi príjemne prekvapená, nadšená, unesená! Cítiť z neho lásku, nehu, tvorivosť, samozrejme veľmi dobrý vkus a šikovnosť.
    Po dlhej dobe som našla niečo, čo mi spravilo obrovskú radosť ( myslím na internete).
    Fotky sú nádherne a kvalitne spravené, všetko je zladené, naozaj klobúk dolu a obdiv z mojej strany.
    Prajem veľa ďalších dobrých nápadov , určite budem pravidelne nakúkať a nabíjať sa energiou.
    Andrea

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za návštevu na mojom blogu a krásny komentár.
Odkaz pre SPAM-merov: Všetky spamy budú z komentárov ihneď vymazané, využite svoj čas efektívnejšie !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...