12. decembra 2011

Užívam si romantiku pri sviečkach a vyrábam vianočný kornútok. Ďalšia z vianočných dekorácií, ktoré ma očarili svojou jednoduchosťou a rýchlou výrobou. To je jedna z mojich priorít, lebo som nedočkavá a výsledok musí byť okamžite.


Zatiaľ je iba sám jediný. Hneď ako doplním zásoby, idem na ďalšie. 
Presný návod ako na to nájdete na Sandrinom blogu Maison de Plaisance.
Krásny predvianočný čas Vám želám

4 komentáre:

  1. Teeeda, to mám radost, že má inspirace byla skutečně inspirativní ;-) Mám velkou radost a děkuji za milý komentář u mě na blogu! Krásný adventní čas!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. A kornoutek se ti moc povedl, aspoň je kam dávat všechny ty dobroty, že? ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. su krasne...uz som po nich aj ja pokukovala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nádherné kornoutky,Sandrušku znám,její blog je taky úchvatný a plný inspirace!Michaela

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za návštevu na mojom blogu a krásny komentár.
Odkaz pre SPAM-merov: Všetky spamy budú z komentárov ihneď vymazané, využite svoj čas efektívnejšie !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...