28. decembra 2011

Nech sú aj tie ďalšie rozprávkové


Vedľa tanierik s grilážkami, pohár bieleho a háčkovanie. Stále pracujem na háčkovanej deke, ide to veľmi pomaly. Zásoba vianočných koláčikov sa zmenšuje, treba si život osladiť :)
Horšie to bude po sviatkoch a váha je už odteraz na čiernej listine.


Na vianočných sviatkoch mám rada ešte jednu vec. Okrem darčekov, rodinnej pohody a ďalších príjemných vecí aj to, že dospelí sa dobrovoľne menia na deti a s úsmevom na tvári sledujú rozprávky.  Tisíc krát opozerané ale stále zábavné.




Mrazík, Perinbaba a Tri oriešky pre Popolušku, tieto tri mám najradšej.
Už sa teším na budúce Vianoce, rozprávkové :)

1 komentár:

  1. Aj ja, aj ja:) Milujem rozprávky a aj keď sa pred deťmi nepriznám, že som na nich viac závislá ako oni, vždy počas sviatkov "ničnerobím" pri krásnych ľudských príbehoch a užívam si spomienky na detstvo:) Ja mám najradšej Princeznú so zlatou hvězdou a Dívku na koštěti:)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za návštevu na mojom blogu a krásny komentár.
Odkaz pre SPAM-merov: Všetky spamy budú z komentárov ihneď vymazané, využite svoj čas efektívnejšie !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...