13. decembra 2011

Súťaž - Giveaway

Tak ako som sľúbila. Vyhlasujem súťaž o mojou maličkosťou ručne vyrobené vianočné dekorácie - háčkované hviezdy, anjelikov a vianočnú stuhu.


Ako sa zapojiť do súťaže? Tu sú podmienky:
  • napíšte mi aké zvyky a tradície dodržiavate na Vianoce
  • zapojiť sa môžu všetci sledovatelia blogu Crafto-mania, ak ním/ňou ešte nie ste stačí sa pripojiť kliknutím v pravom stĺpci "Moji milí čitatelia"
  • nezabudnite pod svoj komentár napísať svoj kontaktný e-mail
  • súťaž je otvorená pre všetkých
Súťaž končí v nedeľu 18. decembra o polnoci. Výherkyňa / výherca bude vylosovaný náhodným výberom a výsledok súťaže zverejním v pondelok na mojom blogu.

Všetkých nových čitateľov srdečne vítam.

 Nesmierne si vážim aj všetky moje čitateľky a ďakujem Vám za návštevu a krásne príspevky, ktoré mi píšete.

Ďakujem za účasť a držím Vám všetkým palce. 
Renata

3 komentáre:

  1. Ahoj Reni, jeeej dalsia sutaz, ja ich mam tak rada :) A k Vianocnym zvykom... tak u nas su klasicke...nic vynimocne...oplatka s medom, krajanie jablcok ... jedine co bude chybat na vianocnom stole budu kolaciky...mame s manzelom dietu .)) ale ma tak napadlo....ked pride navsteva...co im ponuknem ? .))) no idem vygooglit nejake "zdravsie" makrtenie :) paaaa prajem ti krasny advent. Moj mail: zuzka.cedulova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. A to čo som tu ja takmer zmeškala?:)Krásny blog, zaujímavé a láskou vytvorené ceny! U nás sú Vianoce dvakrát, pretože pochádzam z manželstva dvoch náboženstiev. Ale keďže idú sviatky kresťanské, napíšem teda o týchto zvykoch. Stromček ozdobujeme na vigíliu, teda 24. decembra, niekedy aj večer vopred. Na našom sviatočnom stole kraľuje polievka z domáceho mrazeného hrášku, kapustnica, ryba so šalátom a oblátky s medom. Pod tanierom hlavy rodiny je vždy minca, ktorá znamená hojnosť.
    Pred večerou synovia čítajú z biblie, ja spievam modlitbu, moja mamina robí všetkým krížik medom na čelo. Prestierame jeden tanier navyše pre neočakávaného hosťa, na stole nesmie chýbať tanierik pre dušičky v očistci, na ktorý odkladáme kúsok z každého jedla. Na Štedrý večer svietime v celom dome, v každej izbe. Darčeky sú asi všade už samozrejmosťou. To je atmosféra u nás.
    A Ty sa po žrebovaní tiež pochváľ s prežívaním sviatkov a vianočnými zvykmi:)
    Pekný večer:)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za návštevu na mojom blogu a krásny komentár.
Odkaz pre SPAM-merov: Všetky spamy budú z komentárov ihneď vymazané, využite svoj čas efektívnejšie !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...