30. decembra 2011

pošušňáníčko

To najlepšie som si nechala na koniec roka. Dnes som si naordinovala relaxačný podvečer, len sama so sebou. Začiatok v polhodinovom očakávaní. Nebola som sama kto sa na konci roka dával dokopy, takže bol nátresk. Ale o to viac som si to užívala.

V hlavných úlohách ja, čajíček, zenová hudba, infrasauna a na záver relaxačná masáž. Infrasauna bola v pohode, ale ja teplomilný človek sa dákej horúčavy len tak nezaľaknem. Takže kľudne mohli aj viac prikúriť. Studená sprcha ma dokonale prebrala. Doplnila som tekutiny, veď pitný režim treba dodržiavať a potom šup šup na masáž.


Čo Vám budem hovoriť, to treba skúsiť. Masáž lávovými kameňmi, ideálna pre všetkých, ktorým klasická masáž veľmi nevyhovuje. Sálavé teplo kameňov mi dokonale rozohrialo celé telo.  No to Vám bolo pošušňáníčko. Cítim sa ako znovuzrodená.

Dúfam, že mi to vydrží až do Nového roka. Lebo ako na Nový rok, tak po celý rok.

2 komentáre:

  1. Juuj Reni, tak teraz prudko závidím:-))Ako vidím (čítam) užila si si to. Tak do Nového roka len to naaaaj mojka ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj Renčo :) nádhera i já mám v plánu něco takového, ale půjdu až v novém roce, ale už teď se těším! :) Záda mám tak bolavá, malá má už skoro 10 kilo a to už člověk něco nosí :) Přeji krásný den, poslední v tomto roce a vše NEJ do toho nového. Pa Raduš ;-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za návštevu na mojom blogu a krásny komentár.
Odkaz pre SPAM-merov: Všetky spamy budú z komentárov ihneď vymazané, využite svoj čas efektívnejšie !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...