6. augusta 2013

Est. Eighty Nine

V tomto príšernom teple mi zrejme mäkne mozog. Úplne som zabudla na fotky môjho nového miláčika. Moja záľuba v starovyzerajúcich veciach je známa. Ale aby som zbytočne nenapínala, ... ako sa slovenská dievčina k novej taške dostala. 





Na Martinom blogu Meis Ideis som sa začiatkom leta zahľadela do ľanovej tašky Eighty Nine. Nevedela som z nej spustiť oči, tak som Marte napísala, dohodli sme detaily a o pár dní som ju mala doma. Fotky sú skromné, zatiaľ som nenašla dobrovoľníka, ktorý by ma zvečnil s taškou v uliciach starého mesta. Tak sa pokochajte aspoň u Marty.




P.S. Konečne som sa pustila so guľatého vankúša. Tak mi držte palce. Keď som to na seba bonzla, tak ho budem musieť dokončiť :)) Priznám sa, že v tomto teple som ako lekvár a nič sa mi nechce. Neviete ako sa to dá liečiť?

20 komentárov:

  1. Kasli na to... Ochladi sa a potom zacnes ...
    P.s. Cakam na okruhliacik..... A co som to ja mala v takom pripade spravit? Tiez mam makky mozog, nepamatam
    Taska je super... Zeby som pouzila moj poklad?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. teda Reni,Ti poviem že slovenská defčica k parádnej taške prišla.je kúzelná,jedinečná.velice sa mi páči,díky za tip na zaujímavý blog.hmm,veruže aj ja som si tam už čo-to vybrala.a teším sa na foto guľatého podhlavníka.prajem peknú noc
    p.s.zaručený liek na vyliečenie lekvárovosti neexistuje,hádam iba prezeranie si zasnežených obrázkov .o)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Renatko, taška je nádherná!! Vymyslely jste to hezky :) Mej krasne dny (treba s nohama v lavoru se studenou vodou) :) Jola

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Parádna je. Tiež tieto ľanové tašky obdivujem, J.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Renatko,tak taška je fantastická...moc se mi líbí...jinak i mě se v tom horku nechce nic dělat...jsem z toho pak ještě více unavená :-) ...měj se krásně papa K.♥

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Renčo, ahoj! Taška je nádherná, nadčasocá, skvěle zkombinovaná, opravdu se moc povedla. Tleskám! A také zdravím!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Renatko,
    taška je opravdu povedená !
    Já bych to neléčila, já bych si to užívala, na tvoření bude času dost v zimě ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Najlepšia plátenka na svete, tak by som to ja napísala. Budeš za kočku. To teplo tiež vzdávam, nie som schopná žiadnej aktivity a keď sa podarí riady umyť, tak to už oslavujem úspech.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. This bag is stunning! I know her blog. Marta creates wonderful things.
    Have a good day !

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Super taška!!!!! Aj mne sa takéto páčia, mám slabosť na tašky:)
    m.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Taška je nádherná, ale já stejně více obdivuji ten tvůj originál věšák:-)! Renatko, uvařený mozek máme asi všichni, tak nezoufej.:-) A to focení je u nás stejné:-) Já jim dělám krásné fotky a oni mě vyfotí jako blbce:-)))))). Možná mám ale hodně kritické oko:-)Ale, že bych vypadala fakt tak hrozně???:-) Pa věra

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Waw, Reni, ta je úžasná !!!! .... Marki

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Taška je úžasná a na vankúš sa už teším. Ja som nie moc fotogenická, tak som aj rada, že ma nemá kto odfotiť. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  14. no tak túto taštičku by som brala aj ja...perfektná, trendy, joj, žeby som ju aj ja potrebovala? :D
    Ani mne sa nič nechce, pripadám si ako astronaut v skafandri, nemožná pohybu, resp. robím všetko spomalene :) Ale konečne je tu leto aké má byť, zima bola nekonečná, bez slniečka, stále sme sa točili v chorobách. Som šťastná za každý horúci deň. Rada nosím vzdušné ľahké oblečenie, sukne a šaty - leto je na ich nosenie to pravé obdobie a keď si predstavím, že je tu čoskoro september, sychravý a chladný (možno), až sa mi nechce veriť, že možno tie najteplešie dni máme už za sebou... :-(
    Som zvedavá aký guľatý vankúšik nám predstavíš, nech sa pokocháme peknou ručnou prácou... S pozdravom Natália

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Wow, taška je fakt parádní, skvělý miláček ;o) krásná práce! Pa, L.

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Reni ako vždy krásny príspevok , taška je parádna -závidenia hodná , iná kočka s ňou budeš, a na guláč sa už teším aj ja velice prevelice , a s tým teplom je to asi veru podobne ,ja brázdim bazáriky naokolo a keď sa schladí ako teraz trošku šup šup tvoriť , krásny dníček Ti želám

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Reni, je suprová!!!!!! ....a pani lekvárová som aj ja....
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  18. originální a úžasná.....Martina

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za návštevu na mojom blogu a krásny komentár.
Odkaz pre SPAM-merov: Všetky spamy budú z komentárov ihneď vymazané, využite svoj čas efektívnejšie !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...