1. augusta 2013

Muffiny pod čučoriedkovou perinou

Aj keď som si povedala, že piecť v tomto teple nebudem, piekla som. V chladničke na mňa žmurkali čučoriedky a mascarpone. Vytiahla som najjednoduchší recept, ktorý pozná každá z Vás - muffiny. Záklandý recept na muffiny mám zo staršieho čísla Apetitu a s menšími obmenami ho používam už zopár rokov. Na muffiny som použila klasický vanilkový základ, výnimočné ich urobila čučoriedková perina.







Na čučoriedkovú perinu budete potrebovať:
1 balenie mascarpone (alebo Philadelphia)
3 PL práškového cukru
1 1/2 PL čučoriedok aneb boruvky (popučené a prepasírované cez sitko)


Všetko spolu dobre vymiešajte a dajte vychladiť. Krém rozotrite na vychladnuté muffiny, dozdobte čučoriedkami.







Priznám sa, že pri fotení som neodolala a zjedla som dve muffiny, skvelé.

16 komentárov:

  1. No priam fantazia.... Nikto neuveri, ale ja som este muffins nepiekla.... Tak nabuduce... Renka da okruhly vankus(inak mam dva nove) a ja dam muffins.... Co ty na to?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mufinky vypadaji uuuzo a ked ja boruvky tepelne upravene nemusim,tak toto je skvela varianta,jen nevim,co je POPUCENE a taky nevim co je PL,asi polevkova lzice??Promin,mozna vypadam jak tatar,ale nejak se to u nas nepouziva.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Katka boruvky som do muffinov nedávala, iba do krému a navrch čerstvé. Popučené znamená rozmačkané :) Pl si tipla správne na polievkovú lyžicu.

      Odstrániť
  3. Ja by som tiež neodolala, vyzerajú skvelo a opäť treba poslať fotky do časopisu o varení. Nádherné. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Renatko mufínky vypadají hodně dobře!Hned bych si nabídla...miluju sladké.-)
    Krásný týden.Věra

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Reni, z muffinek si vykouzlila velmi sofistikovaný dezert, nádhera!
    Velmi mě zaujal tvůj minulý článek a moc chválím nádhernou výšivku. Dovolím si taky několik postřehů: znám několik žen, které se ocitly v nepříjemné situaci, bez práce a začaly "tvořit" na zakázku. Shodnou se na tom, že nepřijít o práci, nikdy by se k tomu neodvážily a teď by už neměnily. Sama se (v rodinné firmě) živím s přestávkami na MD víc jak 20 let. Je to styl života, na něco lepší a na něco horší, než být zaměstnaná. Myslím, že to vede k větší zodpovědnosti, naučí člověk vážit si své práce a hlavně svého času.
    Moc ti držím palce, pa Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Reni, vypadají nádherně ... tu tvoji "čučoriedkovú perinu" určitě vyzkouším .... krásně nafocené ... pa, pa Marki

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ahoj Reni.mufy pôsobia velice mňamózne.dobrú chuť,jazmínna

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Borůvková peřinka... tu bych zblajzla i bez mufin :o) díky za príma recept! Hezký letní den, L.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Čučoriedky milujem a tieto muffiny vyzerajú fantasticky... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Reni, to je dobrota, když vidím mufiny na fotkách, nejraději bych je snědla..bomba, to musím vyzkoušet! měj se moc krásně!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Renatko,to vypadá dobře...a ani se ti nedivím,že jsi při focení nějaké snědla...u nás to kolikrát ani do focení nevydrží :-) ...měj se krásně papa K.♥

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Já snad budu muset fakt do lesa! Překrásný styling i fotky Reni!

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Dobře vypadají...Děláš mi chutě. Asi je v sobotu udělám. Borůvky mám na zahradě. Máš to krásně Reni nafocené. Krásný večer Věra

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Já chci také fotit a mlsat...:-D!!! Určitě byly dobré, jako fotogenické:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. ...recept chválim a určite vyskúšam, fotky sú na zahryznutie:-)))
    Reni, s podnikaním nemáš čo stratiť....máš na to - choď do toho!!!! Mnoho ľudí vie oceniť ručnú prácu a radšej zaplatí za kvalitu a originalitu ako si má kúpiť gýč v čiňaku.
    Držím palce!!!!!
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za návštevu na mojom blogu a krásny komentár.
Odkaz pre SPAM-merov: Všetky spamy budú z komentárov ihneď vymazané, využite svoj čas efektívnejšie !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...