4. decembra 2012

DIY Vianočná dekorácia - veniec z krušpánu

Pre pracovne vyťažené maminy je adventný čas tak trochu nápor. Po práci si treba vydeliť čas na deti, manžela, rodinu, domácnosť. K tomu ešte treba napiecť, nezabudnúť na darčeky, upratať, .... Na výzdobu a dekorovanie zostáva času menej ako by sme chceli. Preto Vám možno prídu vhod tipy na rýchle Vianočné ozdoby v štýle 1-2-3 a je hotovo. 



Veniec z čerstvej zelene z prírody. Ten môj je z krušpánu, ale možností je veľa, ihličie, mach, brečtan, vetvičky so šiškami alebo z tuje. 

Prezradím Vám malú vychytávku. Ak nemáte poruke polystyrénový, slamenný alebo iný podklad na veniec. Skúste to ako ja, zaloviť v šatníku. Možno nájdete drôtenné ramienko z čistiarne, ktoré stačí zohýbať do kruhu a podklad je pripravený.

Veniec možno zavesiť na dvere, na stenu, alebo uviazať na stužky a zavesiť na háčik od stropu. Alebo ma napadá ešte jedna možnosť. Ak máte doma x-ramenný luster, môžete si veniec položiť na luster a dozdobiť vianočnými ozdobami.


Krásne prevoňané sviatky Vám želám a ďakujem, že ste sa zastavili.

11 komentárov:

  1. Renatko dekorace raz dva hotové miluji!Tvůj věnec je nádherný!
    Hezký den.Pa Věra

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Renatko, krásný! Krušpánkové mám nejradši! Hezký den! Adriana

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Reni, tieto Tvoje čisto prírodné výtvory mám rada. Vždy,keď potrebujem kúsok drôtu, tak ho naháňam kde kade. Rozobrať ramienko z čistiarne ma nenapadlo. Dobrý nápad. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Renatko, to je opravdu rychlovka, v Tvém případě moc hezká, ještě jsem viděla jeden nápad na věnečkový korpus na MMB a to z letáků, stočených do ruliček, ale takovýto základ by se musel dokonale zakrýt, aby neprosvítal, ale ani tady se fantazii meze nekladou, hezký den,
    Marcela

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pravdivé Renátka, času niet. Ale na tom tvojom nápade s ramienkom som sa aj usmiala :-)
    Keď som ich držala v rukách pred vyhodením, nič ma nenapadlo. Keby si napísala skôr ...
    Ahoj

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Hoj, Reni, tak to je výborný nápad zohýbat drátěné ramínko z čistírny. V koutě skříně se mi jich válí několik, takže materiál by byl. Teď ještě někde někomu ostříhat nějakou tu túji nebo tis, odpoledne jdu k lékaři, tak to obhlídnu :o) díky za príma tip a krásný den!L.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Rendi, je krásný, jednoduchý a na zrcadle vypadá půvabně. Měj se krásně. Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Mila Renatka, trafila si ma presne po praci letim pre deti do MS, doma upratat, pripravit veceru, nachystat rukavice, saly- prituhlo nam...
    No a tak na tvorenie neostava cas. V nedelu som si ale ukradla chvilu pre seba a dekoracia v crepniku na okne je uz na svojom mieste, takaaaaaaaaaaaa radost:-) Dakujem za typ s vencom, kruspanu mi este zvysilo, tak nieco spletiem.
    Prajem Tebe a aj tvojej rodinke vsetko dobre a vela tvorivych dni. PA PA Gabika

    OdpovedaťOdstrániť
  9. V jednoduchosti je krása!!!!Hezký večer!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Renčo bufus nikdy nezklame, krásné!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Reni wau, zajtra (teda asi už dnes) budem kutrať v skrini, úrčite nejaké ramienko objavím - lebo niečo také by sa hodilo presne na tých mojich pár stebielok, ktoré máme doma. Vďaka za super nápad.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za návštevu na mojom blogu a krásny komentár.
Odkaz pre SPAM-merov: Všetky spamy budú z komentárov ihneď vymazané, využite svoj čas efektívnejšie !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...