4. decembra 2013

Advent začal aj u nás

S pár dňovým meškaním sa advent začal aj u nás. Konečne dorazil záchranný balíček s adventným vencom, ktorý snáď odštartuje sviatočnú náladu, lebo zatiaľ to u nás na blížiace sa Vianoce ani zďaleka nevyzerá. 




V BR mi do oka padol tento adventý svietnik od firmy Krasilnikoff, je v zlatých farbách s akoby bielou voskovou patinou. Veľmi jednoducho som ho doplnila zeleným a šiškami (nič iné doma nebolo). Som zvedavá ako prežije, keď prídu zvedavky domov.







Tento rok sa Lenka a aj ja premiérovo zúčastníme školského Vianočného jarmoku. V škole si už deti stihli vyrobiť svoje dekorácie, Lenka pre chorobu chýbala, tak sme začali vyrábať doma. Keď budeme mať hotovo, určite sa Vám pochválime.


Želám Vám aj Vašim rodinám pohodový advent, naplnený pokojom, pokorou a radosťou z prichádzajúcich sviatkov.



14 komentárov:

  1. Renat,
    tento svicen mam stejny uz nekolik let,jen v zinkove uprave a ja si pod nej vzdy davala ruzne druhy patinovanych ozdob a ozdubek,kristaly a andelska kridelka na zaveseni a i u tebe je videt,na kolik zpusobu jej lze nadekorovat.Vis,nekdy je lepsi udelat ho z toho,co je po ruce a vypada nadherne.Preji ti,at i s pocitem,ze to u vas na Vanoce nevypada se nehodnis a uzijes si adventni a predvanocni cas v pohode a poklidu se svou rodinkou.Katka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Reni veľmi pekné, oplatilo sa počkať. Mala si doma po ruke presne to, čo sa naozaj veľmi hodí. Krása. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc hezký! Elegantně jednoduchý s vintage twistem. Pohodový adventní čas, Reni!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj Renuška...
    zdravím tě a chválím krásný svícen.
    I já dnes ještě čekám pošťáka s něčím adventním.
    Mějte se tam u vás všichni moc fajn,
    pa pa Martina

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Osobitý, ako všetko, čo si zoberieš na mušku. Ja tiež nestíham, som dlho v práci.
    Prajem krásne prípravy na najkrajšie sviatky v roku.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Zlato, mám ho stejný jen v zinkové úpravě, tento je taky v této barvě nádherný!
    krásně sis ho dočančala! v jednoduchosti je krása .
    Krásný advent papa ajka

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Lépe pozdě, než nikdy:-) A věnec je nádherný!!! Pokojný Advent:-D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Reni, super nákup a dokonalá dekorace z tvých rukou!
    Přeji hodně zdraví a těším se na vaše výrobky!
    Pa, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Jéééé, no tak svícen mě vzal za srdce... hooodně podobný mívala kdysi moje babička, byl úžasně starý a patinovaný, originál :o) nožičky jemně pokroucené věkem, příběhy mohl vyprávět... díky za krásnou nostalgickou vzpomínku...

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ach, naozaj je skvelý! Myslím, že si dávame obe načas s tým adventom :) Nech ho prežívate v pokoji a láske!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Reni, v jednoduchosti je krása a nazdobila si ho veľmi pekne. A Lenka bude určite hviezda Vianočného jarmoku, s tvojou pomocou vyrobíte na 100% najkrajšie darčeky.
    Pá Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Renatko,tento svícen mám už od loňska ...napatinovala jsem ho šedou ,mám ho moc ráda...bude i na mém blogu o druhé adventní neděli.Rozjímavý a radostný advent plný očekávání přeje Mokopa

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Reni, nádherný adventní svícen, taky jsem po něm pokukovala .... přeji ti krásnou a pohodovou druhou adventní neděli ..... pa, pa Marki

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Renatko je to krásný svícen.k navození atmosféry vánoc stačí :-) krásný advent i k vám domů . Šárka

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za návštevu na mojom blogu a krásny komentár.
Odkaz pre SPAM-merov: Všetky spamy budú z komentárov ihneď vymazané, využite svoj čas efektívnejšie !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...