11. februára 2014

Malý veľký darček

Asi uznáte, že každá z nás obdivuje nejaký štýl. Vzhliada k nemu a snaží sa, aby si kúsok tohto štýlu vniesla aj k sebe domov. Mnohé z Vás majú radi štýl shabby chic a obdivujú tvorbu Rachel Ashwel. Niektoré prvky tohto štýlu nie sú ani mne ľahostajné, ale viac inklinujem skôr k vintage, vidieckemu so štipkou elegancie. 



Sľubované prekvapenie, darček k mojim narodeninám je môj splnený sen (aj keď len taký maličký). Od manžela som dostala knihu od Marian Parsons "Inspired You". Možno Vám to nič nehovorí, ale je to veľmi úspešná americká blogerka, matka dvoch chlapcov, vášnivá renovátorka starého nábytku a šikovná podnikateľka. Skôr ju budete poznať pod jej nickom Miss Mustard Seed a tento názov nesie aj jej blog. Je prešpikovaný úžasnými radami, ako si skrášliť a zariadiť domov, ako napísať a nafotiť manuál, ako sa spriateliť s fotoaparátom a ďalšími skvelými tipmi, ktoré dokonale zhrnula do svojej knihy.





V knihe popisuje svoje začiatky od piky, ako hľadali svoj nový dom, popri tom sa im narodili deti, ako postupne zariaďovala každú izbu, kde hľadala inšpiráciu. Každá kapitola je doplnená nádhernými fotografiami a návodmi. 








Práve táto žena, je mojím ani nie tak vzorom, ako skôr veľkou motiváciou. Ona je dokonalým dôkazom toho, že aj s nízkym rozpočtom, s rodinou, ale hlavne vlastnými rukami sa dajú robiť zázraky.

14 komentárov:

  1. To vyzerá dost dobře! Tož sa těším, čím sa necháš inspirovat a co pak nového učmaníš:o).

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Reni, ja som na tento blog ešte nenatrafila, takže sa teším, lebo to je aj niečo pre mňa. No a v knižnej podobe ... budem trochu závidieť :-)
    J.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ahoj Renatkaaa.no páni to je pecka,knihu poznám z obkukovania po nete ale blog nie.určite si ho prelúskam.je to mega darček,kniha je kniha všakže.keď to šuští pod rukou,wow nie je väčšieho pôžitku.niekedy keď sa stretneme dakde na káfíčku prinesieš mi ju ukázať prosím?teším a praje pohodkové počítaníčko.jazmínna

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Renatko,tak to je super dárek...i z takové knížky bych měla radost :) ...tam musí být nápadů ...mrkla jsem k ní na blog a fakt nádhera...teď už někde sehnat tu knížku (zatím jsem na českém trhu nenarazila ) a pak objednat...a pak se jen kochat a kochat :))) ...
    Měj se krásně papa K.♥

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj Renatko, tedy pááááni, děkuji za tip! Marian Parsons jsem vůbec neznala, ale její blog vypadá velice lákavě, už se těším, až budu mít chvilku a pěkně v klidu si projdu její nápady. Knížka je úžasný dárek. Chápu, že je Marian tvou velou motivací a inspirací, ale řeknu ti, že pro mě jsi velkou inspirací i ty sama :-) Měj se hezky, S.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Renatka, ona je super, uz ju dlho obdivujem (virtualne) na jej blogu a tiez cez fb :-). Je to super darček ! Kniha je kniha, môžeš kedykoľvek v nej listovať, len tak so šálkou kávy, paráda :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. OOO tak všetko najlepšie k narodkám Reni !! Nádherný darček ani ja nepoznám blog ani autorku tak ďakujem za inšpiráciu !Aj ja budem mať o chvíľu narodeniny ,manžel počúva na slovo :D, nejaké knihy už mám vybrané a túto by som tiež rada vlastnila chichi pa E.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. jasné, blog poznám - ale meno mi nič nehovorilo :) "my, poniektoré robíme z malých vecí veľké - skoro zadarmo" (však vieš, aká je materská a spol. .. z toho sa nedajú kupovať drahé štýlové kúsky)
    Tak sa len pekne inšpiruj, aby si nám to mohla tu trošku prezentovať :)
    Vicky

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ahoj renatka, krasne si to napisala :-) hned mam chut si knihu precitat... ja som od manzela dostala romantic prairie style od fifi... v tomto style som sa strasne nasla... ako pises, nie je to iba o kupovani roznych dekoracii ale o sposobe zivota :-) uz dlhsie sa ju chystam predstavit na blogu, verim, ze v dohladnej dobe sa mi to aj podari... alexandra

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Knížka vypadá skvělé, ráda se obklopuji krásnými knihami. Zdravím :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Reni teším sa s Tebou, je to prekrásny darček ,pozdrav manželíka a teším sa na nové príspevky v blogu ,ktoré budú určite čoskoro a budú inšpirované Tvojím darčekom pa pá

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Renatko, zase si mi rozšířila obzory,blog si moc ráda prozkoumám :o)
    Ty si užij krásný dárek a narozeniny.
    Přeji jen všechno dobré,pa Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Reni, všechno nej, nej, nej k narozeninám !!!! Ta knížka vypadá zajímavě ..... ještě mrknuna blog ....přeji ti krásného Valentýna ....pa, pa Marki

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Blahoželám. Darček priam taký ako má byť, už aj idem skúmať, hádam sa aj na mňa čosi nalepí. Nedáva radu akosi presadiť to svoje viac ako sa mi doteraz podarilo? To by som presne potrebovala.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za návštevu na mojom blogu a krásny komentár.
Odkaz pre SPAM-merov: Všetky spamy budú z komentárov ihneď vymazané, využite svoj čas efektívnejšie !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...