16. júna 2014

V tridsiatkach pod dekou

Po pravde, nebacil ma žiadny bacil, iba som sa pustila do novej deky. Dlho som premýšľala, či sa dám ešte raz namotať na ďalšiu háčkovanú deku. Kamarátka Lucka z bývalej práce ma oslovila, či by som jej a jej malému očakávanému drobčekovi urobila háčkovanú deku. 






Hľadala som vzor, ktorý by som použila na deku. Nechcela som robiť klasické babičkovské štvorce. Hľadala som vzor, ktorý by sa páčil mladej modernej žene. Pomohli mi krásne fotky od Jarky z blogu Redneval. Mojou inšpiráciou bola Jarkina deka. Naviac mi Jarka poradila so vzorom, za čo jej veľmi pekne ešte raz ďakujem.



Na deku pre chlapčeka som použila iba dve farby, svetlú krémovú a krásnu svetlo modrú. Vzor som si trochu poupravila. Po prvých uháčkovaných radoch som vedela, že bude super. Kamarátka Lucka má do pôrodu už len zopár dní, tak háčkujem ostošesť, aby si ju stihla zabaliť k veciam do pôrodnice.




Inak u nás nič nové, zopár pohovor, niekoľko žiadostí, robota v nedohľadne. Hrozí začiatok prázdnin, tak som zvedavá ako zmenežujem dve deti, tvorenie, objednávky, domácnosť, chalupu, záhradu a vaše zameškané zaujímavé články, ktoré som si nestihla ešte ani len pozrieť, nieto ešte prečítať. 


Ďakujem, že ste mi zostali naďalej verní, za Vaše návštevy na blogu. Mám pocit, že ten čas dáko šialene letí.






15 komentárov:

  1. Deka je skvelá,....Reni, pekné prázdniny!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Deka je naadherna a uzesne by boli i take letne saty

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Reni, kto by sa mal do deky znovu pustiť ak nie Ty. Háčkovanie Ti ide jedna radosť a deka je nádherná. Ja som robila pre krstniatko len babičkovský štvorček, ale deka bola využitá na 100 %. Prajem Ti, aby čo najskôr prišla nejaká dobrá ponuka na prácu, lebo tie pohovory to je hrúza. Hovorím z vlastnej skúsenosti. Pekné prázdniny prajem Tebe aj dievčatám. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Renatko, deka se ti moc povedla, je překrásná. To se to bude miminku spinkat.
    Přeji silné nervy a hodně štěstí při hledání nové práce.
    Moc zdravím Anny

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Renatko,
    deka je krásná!! moc se Ti povedla,
    je to radost si ji u Tebe prohlížet!!
    Představ si, já budu dělat další "vlkatou"pro miminko. :o))
    Sousedovic příbuzní teď čekají miminko a chtějí jí také,
    tak mám o zábavu postaráno...
    Měj se moc hezky a držím palce s novou prací!
    Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Renatko, ta deka se moc povedla - miminko v ní bude jako na obláčku!
    Nebojím se, že by si prázdniny a všechno kolem nevyladila!
    Užij si hezké dny, pa Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Supr tvuje deka miminko je 100 % spokojena zdravim tebe Karin

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nádherná barevná kombinace !! Hezký večer !

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Reni, deka je úžasná a držím palce pri hľadaní práce.
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Reni uzasna kombinacia aj vzor a obdivujem aj to ze ju das z ruky ked ja krvopotne nieco uhackujem som ako male decko z ruky by mi nevytrhliiiii som skupana skupa 😅

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Deka je nádherná! Hezké prázdniny.
    Ivi :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Úžasné!
    Zdravím Vás a smekám :)
    Jste nesmírně šikovná. Přeji krásné léto, Tereez

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ahoj Renatka,
    deka je proste uzasna... Mamina sa urcite potesila :-)
    Mame sa dost podobne nielen na blogu ale aj pracovne... Tak ti drzim palce, nech si najdes pracu co najskor... Verim, ze aj mne sa to podari :-)
    Papa, Alexandra

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Reni, je nááááádherná !!!! Marki

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Reni, dečka je kouzelná!! a úžasně trendy chevronová <3

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za návštevu na mojom blogu a krásny komentár.
Odkaz pre SPAM-merov: Všetky spamy budú z komentárov ihneď vymazané, využite svoj čas efektívnejšie !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...