22. júla 2012

Takmer upršaný víkend


A tak pekne som si ten víkend na chalupe naplánovala. Chcela som natrieť šamlík pre deti, lebo nedočiahnu na umývadlo v kúpelni. Vyplieť malinový záhon a urobiť okraje záhonu. 
Prekopať zadnú časť záhrady, ale ani ťuk. 

Vonku sa nedá, prší, prší a prší. Už ani deti to nebaví a pýtaju sa domov. 
Lenka sa ma dnes spýtala. “Mami a kedy už bude svietiť slnko a pôjdeme sa kúpat?“ 
Takáto nálada u nás vládla v sobotu.

Našťastie v nedeľu sa vyčasilo a dohnali sme všetky resty, ktoré boli na pláne. 
Natieračské práce som však musela odložiť na neurčito. Prednosť dostala záhrada.



Zadný dvor konečne zbavený od buriny, prekopaný, prevzdušnený.
Už len vymyslieť čo a kam zasadiť.  Samozrejme aj dievčatá pomáhali.



Ďakujem Vám všetkým za Vašu priazeň.
Vaše komentáre ma vždy hrejú na duši a sú pre mňa veľkým povzbudením.


Prajem Vám príjemný štart do nového týždňa

4 komentáre:

  1. Tak vidim,ze vas ceka jeste dost prace,ale mohu te potesit,jeste loni jsme na tom byli podobne a dnes mame travicku,spousty nadhernych kyticek a keriku,jezero i hriste,jo a i nekolik policek uzitkove zahrady a nezbytne romanticke zakouti s posezenim.Takze te uz ceka jen to pekne a uvidis,jakou radost budes mit z rustu a hlavne kvetu kazde rostlinky.Bude to nadherne,tesim se na dalsi vstup.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Holky jsou moc krásný,já mám na skalce také restík,budu muset vyrazit:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Také jsem dnes řádila na zahrádce :o) Holky jsou fešandy.Martina :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tieto záhradnícke začiatky veľmi dobre poznám, o rok budeš vedieť na lavičke, a kochať sa krásnou záhradou, ktorá okolo teba rastie. Česť práci a všetkým budovateľom.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za návštevu na mojom blogu a krásny komentár.
Odkaz pre SPAM-merov: Všetky spamy budú z komentárov ihneď vymazané, využite svoj čas efektívnejšie !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...