13. februára 2012

Nájdi rozdiel

Ďakujem Vám za všetky milé komentáre, ktoré ste mi v poslednom čase napísali. 
Teší ma, že sa Vám moje výtvory páčia.

Víkend je úspešne za mnou. Som unavená ale na druhej strane spokojná. Podarilo sa nám poupratovať všetok bordel, čo zostal po murárskych prácach. Sama s mužom by som to za tie dva víkendové dni určite nestihla, pomohli nám manželov brat s priateľkou, za čo som im veľmi vďačná. 
V kúpelni to zatiaľ vyzerá ako na bitevnom poli, ale na obhajobu musím uviesť, že po predchádzajúcom majiteľovi bolo čo opravovať. Zrejme si všetko robil svojpomocne a nebol teda zdatný murár. Bolo treba vyrovnať aj steny a keď sa do toho majstri pustili odtrhla sa pod nimi vaňa. Nebola ani podmurovaná ani nestála na nožičkách. Ešte, že sa to stalo teraz a nie s niekým v plnej  poľnej, ufff.
Z chodby zmizli dvere, ktoré sme dali zamurovať. 
Vchod do budúcej detskej izby bude z hlavnej obývacej izby.
 Nové dvere do detskej izby osadené. Múrik tiež zmizol, diera v podlahe zdarne zakrytá. Všimnite si farbu podlahy. Tá naľavo je pred a podlaha napravo je po ukončení prác a ešte trikrát umytá. :))

Pokúšala som ošmirgľovať aj drevené zárubne, ale trojvrstvový nános nepovolil. 
Máte nejaký grif ako sa zaručene zbaviť starého náteru? Ďakujem za každý tip.

5 komentárov:

  1. Reni, teda budete to tam mať peknučké. Teda neviem presne v akom stave sú tie zárubne, ale ja mám osvedčený spôsob odstraňovania starých náterov horkovzdušným fénom (pištoľou) + špachtľa a ide mi to super. Len ak by si chcela zachovať farbu dreva, tak je to trošku problém. Treba dávať pozor aby si drevo nespálila. Ja som potom farbila na bielo, takže mne to nevadilo. Neviem, či som Ti pomohla. Ak by si potrebovala horkovzdušnú pištoľ mám dve zapožičiam. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No ja padám, kus práce zasa za vami, a už teraz sa mi to páči viac a viac, si šikula ... krásne ste to vymysleli. Gabika

    Starý hrubý náter sme opaľovali a tiež špachtľou hneď oškrabávali... Veľa zdaru!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Reni, je to hromada práce, ale rýsuje se to krásně! Se starým nátěrem neporadím, ale na tu dlažbu zkus prostředky od firmy HG, mám dobré zkušenosti.
    Moc zdravím, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Este ma napadlo na tu dlážku, ja po maľovaní používam ocot .. do kýblika s čistou vodou nalejem ocot a tým zotriem dlážku, a potom je to paráda.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nahodne som objavila tento blog.Velmi pekne veci a hlavne inspiracia :) My uz sice velmi davno sme odstranovali stary nater zo stola dreveneho a existuje specialny pripravok ktorym sa to potrie a so zpachtlou to staci oskrabat. Nazov si uz nespomeniem ale ak sa opytas vo farboch lakoch isto poradia.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za návštevu na mojom blogu a krásny komentár.
Odkaz pre SPAM-merov: Všetky spamy budú z komentárov ihneď vymazané, využite svoj čas efektívnejšie !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...