14. marca 2012

Zľahka jarne

Tento mesiac výrazne zanedbávam blog. Mám úplne útlmové obdobie, žiadne kreatívne nápady mi nenapadajú. Mám pocit akoby som sa ešte nezobudila zo zimného spánku. Tak aspoň občas nakuknem na Pinterest a zbieram inšpiráciu. Celkom ma upútal tento jednoduchý ale efektný svietnik. Návod na jeho výrobu nájdete na stránke pod obrázkom.

http://fun.kyti.me/index.php/2011/04/cup-of-light-easter-decoration/

Inak vyťahujem zo skrine minuloročné jarno - veľkonočné ozdoby. 
Toto je časť z výzdoby, zajačiky ladené do prírodných farieb. 





7 komentárov:

  1. Reni dík za tip, ten svietnik nemá chybu. Zajkovia sú krásny, načo vyrábať nové, keď máš také pekné po ruke? Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Renatko krásné jarní fotečky... a ten útlum o tom mi něco povídej dnes jsem se nedokopala snad skoro k ničemu.. pa Dita

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Reni, o tebe se nebojím, udělá se hezky a ono to přijde! Ušáci jsou kouzelní!
    Pa, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Reni, Pinterest je naozaj stránka z ktorej sa nejdeš odtrhnúť. Jarná dekorácia je krásna, pridáš k tomu zopár vajec a je hotovo.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já, ještě ani nehledám, jak zdobit. Chybí mi sluníčko, ta šedá barva venku nijak nepřidá na náladě!

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za návštevu na mojom blogu a krásny komentár.
Odkaz pre SPAM-merov: Všetky spamy budú z komentárov ihneď vymazané, využite svoj čas efektívnejšie !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...