10. apríla 2012

♥ Ranunculus

Tesne pre víkendom sme s mužom vybehli na rýchly nákup do Baumaxu . . .
. . .  so zámerom kúpiť krovinorez do záhrady a zopár drobností na chalupu. 

Nepozorovane som odbehla do oddelenia živých kvetov a bola som v raji. 
Manžel sa s košíkom odparkoval do rohu a s kľudom angličana vyčkával. 
Vybrala som ako každý rok pelargónie na balkón, tentoraz aj v bielej farbe. 


Ale z objavu Iskerníka ázijského som mala obrovskú radosť. 
Na severských blogoch sa objavuje ako rezaná kvetina dosť často. 
Preto som bola prekvapená menšou verziou v kvetináči.


Dúfam, že mi vydrží a pobudne nejaký čas u nás doma. 
Časom, keď bude záhrada na chalupe pripravená, pôjde na záhon.

Mimochodom doma sa ma muž opýtal, čo za petržlen som to kúpila :)

5 komentárov:

  1. Xi, vidím, že máme rovnako trpezlivých manželov v rovnakom oddelení:) Krásne kvetinky, nech Ti dlho robia radosť!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásné květinky,to jsi mě inspirovala,ty bych mohla taky koupit do truhlíčků,vypadají vskutku skvěle,ještě do chce ukecat manžela na návštěvu Baumaxu:-)Michaela

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Reni, už len to, že trpezlivo čakal kým si ty vyberieš je úžasné. Ja chodím radšej sama,aby som mala kľud. Kvetinky sú nádherné, tak nech sa im u Vás páči. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tiež sa chystám kúpiť si tento kvietok. Len neviem, či ho už môžem vysadiť na záhradu, alebo počkať kým prejdú "zamrznutí"

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za návštevu na mojom blogu a krásny komentár.
Odkaz pre SPAM-merov: Všetky spamy budú z komentárov ihneď vymazané, využite svoj čas efektívnejšie !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...