10. marca 2014

Už aj na Facebooku

Konečne som sa dostala k tomu, aby som blog dostala trochu do povedomia aj cez Facebook. Myslím si, že najvyšší čas.


Chýba mi iba vymysliť logo, ktoré by spojilo všetko to, čo charakterizuje mňa a blog. Moja predstava je kaligrafia a vintage v jednom. Budem sa tešiť aj na Vaše nápady a postrehy, aké logo by najviac vystihovalo Crafto Mania blog.






https://www.facebook.com/craftomania.sk


Okrem klasických postov o nových príspevkoch na blogu, novom tovare v obchode na Sashe, sa môžete tešiť aj na fotky inšpirácií a v pláne sú aj nejaké súťaže. 

Nechajte sa prekvapiť.


3 komentáre:

  1. Reny i já tam jsem, smí-li tě také pozvat :-) www.facebook.com/zadomacimstestim

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Urcite budes mat uspech :-) Ja zatial nie som celkom stotoznena s touto myslienkou, ale pozorujem, ze vela blogov preslo skor na fb a ostatne socialne siete... Dufam, ze ta tu budeme stale vidiet :-) Alexandra

    OdpovedaťOdstrániť
  3. No idem hadam lajkovat ci?Prajem uspech, ale tvoj blog bude aj tak najlepsi takto;-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za návštevu na mojom blogu a krásny komentár.
Odkaz pre SPAM-merov: Všetky spamy budú z komentárov ihneď vymazané, využite svoj čas efektívnejšie !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...