8. októbra 2011

Úžasne jednoduché

Nedávno na prechádzke mestom som zablúdila do textilného diskontu KIK. Občas tam zájdem, prešmejdím a niekedy sa zadarí nájsť niečo pekné, vhodné na tvorbu a ešte k tomu za babku. Už zopár krát som narazila na pekné kúsky do bytu.

Tentokrát mi padlo do oka "plastové" prestieranie so snehovými vločkami. Nie je ani plastové, skôr ako keby z mäkkej gumy. Hneď ma napadlo, že by z neho boli super vianočné ozdoby na stromček pre dievčatá do izby. Sú ešte malé, takže nerozbitné ozdoby prídu vhod. Prestieranie som rozstrihala nožnicami na menšie časti a voila ozdoby sú na svete.

1 komentár:

  1. Jej Reni super napad, asi zabludim aj ja do KIKu :) pa, pekny vikend

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za návštevu na mojom blogu a krásny komentár.
Odkaz pre SPAM-merov: Všetky spamy budú z komentárov ihneď vymazané, využite svoj čas efektívnejšie !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...