3. októbra 2011

Babie leto

Počasie je krásne, ideálne babie leto a preto si užívame každú voľnú chvíľku vonku kým sa dá. Akékoľvek hobby práce sú nateraz odsunuté bohužial na vedľajšiu koľaj. Takže vkladám kabelku, ktorú som šila pre nikoho iného, ake pre moju malú ochechulu.

Kamarátka zo škôlky nosí namiesto batôžka kabelku a Lenka si priala tiež kabelku, ako má Elka, takú "Hello Kitty". Tak som si vygooglila obrázok Kittynky a začala dumať ako ušijem kabelku. Zachránila ma ako vždy Marina, tentokrát aprílové číslo a v nej návod na plyšovú kabelku ovečku "Bečku".

1 komentár:

  1. Really good blog. That's exactly what I was looking for.
    Also see my web site - canapé pas cher

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za návštevu na mojom blogu a krásny komentár.
Odkaz pre SPAM-merov: Všetky spamy budú z komentárov ihneď vymazané, využite svoj čas efektívnejšie !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...